Hoofdsponsor

1/24 Project Samba Porsche [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Ik gebruik dat graag ik vind het een goed product
Grtz Marc
 
Ik heb nog een paar kleinigheidjes en stilaan komt toch het einde in zicht , spijtig want ik vond deze bouw geweldig omdat dit voor mij de eerste maal is dat ik een model helemaal verander en al zeg ik het zelf het is nog aardig gelukt
Hier een paar teasertjes
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
En dan nog wat vorderingen ik moest nog racepedalen hebben , ik heb die dan maar uit zeer dun metaal gesneden
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
nu bijna alles op zijn plaats zit kwam ik erachter dat onder de houten vloer niet proper afgewerkt is dus een beetje balsa hout en van binnen bekleed moet ook nog verder afgewerkt worden
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
En als afscherming van het motorcompartiment een chromeplaat gemaakt
 
Beste bouwers ik dank jullie van harte voor de interesse die jullie tot hiertoe al gedaan hebben
Marc
 
Als je nu vind dat dit "aardig" gelukt is dan vraag ik mij af wat jij goed gelukt zal noemen.
 
Vrienden ik heb nog enkele up-dates van mijn samba
Het is toch nog maar eens gebeurd een lensje van de achterlichten kwijt maar dank zij mijn afdankertjes had ik nog een Porschke liggen 1/25 en die achterlichtjes waren even breed dus stukje eraf rond gevelen en in kleur gezet en al bij al vind ik het goed
attachment.jpg
attachment.jpg
Goed he ?
En nu wat is een auto zonder veiligheidsriemen ? V.W. busjes hadden die in die tijd niet dus moest ik improviseren en heb dan maar ineens tweepuntsrolgordels gemaakt kijk maar
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
De slotjes heb ik in metaal uitgesneden en de slot vangers zijn in plasticard gemaakt en nu in kleur dat komt beter over
attachment.jpg
attachment.jpg
Nu als laatste de velgen waar ik ook weer wat problemen mee gehad heb
door het verlagen had ik geen rekening gehouden met de stand van de carroserie dus met als gevolg achter lager dan van voor en de wielen gingen er niet onder alhoewel regelmatig gedry-fit maar ge ziet er komt toch nog altijd iets boven water , dat heb ik dan weer opgelost door de voorste bandjes af te slijpen op een proxon of dremel op schuurpapier en ik heb er 0,3mm afgedaan en nu hangt ze mooi recht , in feite zou ze achteraan iets hoger moeten staan maar zo is het goed , hier dan de wielen die er onder komen
attachment.jpg
attachment.jpg
En zijn de heren tevreden ????
 
Mannen ik ben nog twee fotokes vergeten van de achterlichtjes als ze geplaatst zijn en van de uitlaten
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Dank zij de panne heb ik lekker voort kunnen werken en ziehier de resultaten ik heb nog al snel veiligheidsrolgordels gemaakt attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
bij de decals waren amerikaanse nummerplaten maar geen plaatkader
attachment.jpg
attachment.jpg
hier al wat sfeer teasers
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Hier de eindfoto's waar ik snel in metaal een soort bumpers gemaakt
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
En collega's wat zijn uw reacties ???? graag dan kan ik aan een volgend project beginnen
 
Heb deze stilletjes gevolgd maar wat een super mooie wagen geworden. :wow:

Fred
 
Kekke bus Marc. Alleen de bumper had ik eraf gelaten, maar das smaak he, dus daar gaan we niet over twisten!
 
Je hebt het project tot een mooi einde gebracht.
Wat word de volgende?
 
Ahwel vrienden ik wou eerst aan een golf drie beginnen maar ik heb verleden week een kevertje gekocht van revell ik denk dat het deze zal worden , ik ben er over aan het denken om hem ook te tunen ik weet nog niet ik ga alles eens goed bekken
Dan wil ik jullie alvast bedanken voor de lovende woorden ikzelf had het niet verwacht deze reacties, ik ben zeer tevreden dank u
Marc
 
Gewoon prachtig en eens sterk afwijkend van de gewone VW busjes. Zeker een blikvanger!
 
Uniek model, die je prachtig hebt afgewerkt :)
 
wel een mooi karretje, ik heb er ook al eens aan gedacht om er eentje te (ver)bouwen, maar er is nog zoveel te doen dat ik niet weet wat eerst verder te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan