Hoofdsponsor

1/35 Pointe du Hoc, 0700 hr, 6th of june 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Bart dat is er toch al knal op ze voor mij. Die planten geven echt al een heel ander zicht zoals Wim zegt. Het geeft me al zin om terug te gaan naar Normandië.
 
Die kleurverschillen in de gelaagdheid van de rotspartij blijf ik echt een goed bewijs van waarnemingszin vinden. Het maakt dit deel alvast geloofwaardig. De plantjes zou ik nog wat gezelschap geven van schriel gras hier en daar.
 
Dat gaat hier vooruit. Zeer mooi met het groen. Heel het dio begint nu te leven. Zoals Guy zei, misschien wat variatie aanbrengen in de beplanting zo wordt het geheel nog interessanter. De rotsen zien er super uit. Ik blijf volgen Bart.
Ik heb je andere dio op de ledendag gezien en dat zag er zeer mooi uit dus dat belooft voor deze. Spijtig hebben we geen babbeltje kunnen doen, dat is dan voor volgende keer in Oostende.
 
Thanks,mannen. Zoals een paar mensen zeggen, hier en daar nog wat schriel gras, dat lijkt me een uitstekend idee.
Christophe, deze gaat mee naar Oostende, dus daar gaan we beslist een praatje slaan.

Het zand is ook al gespoten, maar nog geen fotos genomen. Zal voor volgende week zijn.

Grtz Bart.
 
Dag Bart, hij hebt zeker een studie gemaakt over die rotspartijen, dat kan niet anders ! Prachtig zoals hij dat gerealiseerd hebt.
Machtig mooie rotsen, je planten zijn zeer overtuigend aangebracht, en evenwichtig verdeeld.

Dat gaat hier goed vooruit.

Groeten Rik
 
ja hoor zeer mooi gedaan en het ziet er ook heel netjes uit als een geheel .
 
Wat kan ik aan de voorgangers nog toevoegen buiten dat ook ik niet anders kan zeggen dat dit wel erg mooi wordt.

Fred
 
Yo Bart,

Mooie vorderingen toon je hier.

Het groen heb je knap aangebracht en perfect op schaal.

Keep up!

Greetz Nico
 
Ziet er top uit Bart het groen brengt de rotsen tot leven ik blijf met veel belangstelling volgen...
 
Ben begonnen aan het strand, grote blokken gesneden uit gyproc en dan begonnen met opvullen met kleine kiezeltjes.
Al die kleine kiezeltjes worden met de hand één voor één gelegd en geschilderd, een vervelend werkje maar het moet goed zijn hé.:tongue:


attachment.jpg

Wat moet er verder nog gebeuren, wel als alle stenen er liggen, alles verweren, algengroei aan brengen, hier en daar misschien wat water in de voetsporen. En dan nog boven op de top moeten we ook nog een grondlaag aan brengen.
En dan nog die touwen waar ik nog altijd mee aan het sukkelen ben.:@

Grtz Bart.
 
Knap werk Bart, maar één vraagje, zijn de voetstappen op het strand niet te groot in verhouding? Of komt dit door de foto?
 
Ik denk dat door de hoek van de foto komt, alle sporen zijn ingedrukt met een oud figuurtje op 1/35. Als je in zand loopt worden je voetstappen eigenlijk ook een beetje groter hoor. Misschien voor de verhouding te zien kijk eens rechts daar zit een afdruk van een liggende Ranger. Ik zal moregn een foto posten van bovenuit genomen.

Grtz Bart.
 
Knap werk Bart, maar één vraagje, zijn de voetstappen op het strand niet te groot in verhouding? Of komt dit door de foto?

Al eens goed gekeken op een strand?
Voetstappen lijken eerder op kuiltjes dan op voetstappen...
En ze zijn ook soms groter dan een gewone voetafdruk doordat het zand moeilijk vorm houdt... ;)
 
Ja, ik zal mij hier vergist hebben en de figuurtjes te klein hebben ingeschat.
 
Nog vlug een updateje, het strand van bovenaf genomen. bijna klaar.


attachment.jpg

En hier en daar een groter plantje aangebracht


attachment.jpg


attachment.jpg

Mijn fototoestel wilde zich blijkbaar niet genoeg afstellen, het ziet er wel beter uit in "real life".
Maar geef gerust jullie idee.

Grtz Bart.
 
Jaja Bart der komt zo langzamerhand leven in. Dat zicht van bovenaf is de max gewoon. Ik blijf volgen!!!
 
hoi bart hoe hoog moet je touw zijn en hoeveel moet het terug naar beneden vallen + wat is de dikte van het touw.

anders wil ik wel eens iets proberen ;)

de rest ziet er erg mooi uit 8)
 
Amazone: Het touw is ongeveer 1,5 mm dik, het moet zo'n 25 cm om hoog en dan met een boog zo'n 10 cm terug naar beneden vallen.

Grtz Bart.
 
het is een indrukwekkende realisatie je dio,knap werk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan