Hoofdsponsor

1/35 Pointe du Hoc, 0700 hr, 6th of june 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie stolp Bart. Zo zal je dio mooi beschermd zijn tegen stof. Maar weegt dat niet een beetje?
 
Amaaaaaaaaaaaai wat een stolp, denk dat er binnenkort iemand nen remorque zal moeten kopen ;)

Kmoet wel zeggen als je het dio zo ziet staan achter het glas dat hij nog meer tot uiting komt.
 
Fantastische presentatie !!! Nu wordt het echt en documentair stuk ! Nog even en ik begin hier te bieden !
 
Tja Bart mijn complimenten man deze kan onmiddellijk in een Normandisch musea...

De glazen stulp heb je die zelf gemaakt...
 
Petra, Christophe en Tom: de dio weegt met de glazen stolp is inderdaad wel zwaar, denk dat ik hem voor de verplaatsing er zal afhalen.:wub:
Anders zal het niet te doen zijn denk ik.:nowink:

GUnit: Nog effen wachten hij is nog lang niet af hé.;)

Danny: ja hoor, heb deze zelf in elkaar gezet, glas gekocht en op maat laten snijden en dan aan elkaar gekit.

Grtz Bart.
 
De Garant is geschilderd, een laaste laagje van Marsbruin en een drybrush van Raw Umber met silver werden nog toegevoegd.


attachment.jpg

De Ranger heeft zijn wapen ontvangen en kan aan de klim beginnen


attachment.jpg

attachment.jpg

De riem moet ik wel nog wat bij werken.

Grtz Bart.
 
De Ranger is begonnen aan zijn hagelijke klim naar de top.
Ik heb nog wat gespeeld met MIG Beach sand pigmenten op zijn schoenen en het onderste gedeelte van zijn broek. Hij heeft toch ook eerst door het strand moeten ploeteren hé.;)

Hier de fotos:


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


Grtz Bart.
 
sdfkkjskng:You_Rock_Emoticon: wow wat mooi bart doe lekker voort want het is echt prachtig aan het worden
 
Ja ja dat is het, bal erop. Subliem Bart. Deze moeten we toch ook in levende lijven kunnen zien.
 
Zeer mooi, maar misschien je figuur iets lager hangen, hij verdwijnt een beetje in de achtergrond door de struiken...(tenzij er dichtbij nog andere figuren komen?)
Hij zou iets meer opvallen mocht hij rond zich alleen rotsen als achtergrond hebben ;)
 
Zeer mooi Bart. Zoals Beyond zegt, het figuur gaat wat op in het decor. Maar dat hoeft geen nadeel te zijn, een toeschouwer kan wat langer kijken om alle mooie details waar te nemen.

Doe zo voort, dit wordt een blikvanger !

Groeten Rik
 
Bedankt voor de lovende reacties, ik bloos er van.:$
Beyond en Rik, hij is inderdaad al ver gevorderd op de klif, maar er komen nog meer figuren op de dio hé.
Nog 2 die klimmen en eentje die valt. Deze laatste komt dicht bij deze Ranger.;)

De vallende Ranger heeft zijn eerste shadow & highlights gekregen.


attachment.jpg

attachment.jpg

Zo tot morgen.

Grtz Bart.
 
Bloos dan maar Bart, maar het ziet er gewoon heel goed uit, zeer verzorgd.
 
Wow dat klimmende figuurtje komt erg overtuigend over !
 
De tweede Ranger is ook op weg naar.....beneden.:P
Hier de fotos:

De vallende Ranger

attachment.jpg

attachment.jpg

Het touw bleef niet recht staan, dun heb ik het zo opgelost:

attachment.jpg

Het totaal beeld tot nu toe:

attachment.jpg

En nu verder doen met de volgende.:laugh:

Grtz Bart.
 
Man toch wat een realisme hier. Is superboeiend om naar te kijken.
 
Je krijgt dit nooit meer goed op één foto straks ;).
Dat vallende touw ziet er echt uit.
 
Zeer geslaagd. Vooral het wapen is een mooie toevoeging ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan