Hoofdsponsor

1/24 plymouth roadrunner 1/24 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Buiten de genoemde puntjes een prachtig resultaat.
 
Allen bedankt voor de leuke reacties.Dit is een goede motivatie om de volgende beter trachten te doen.Er speelt al iets in mijn hoofd maar ben er nog niet volledig uit.Maar het zou eens een kleine verbouwing kunnen worden.Binnenkort laat ik wel weten wat.
Marc S
 
ken er niets van maar met 2 kleuren op wagen werken en zo strak afgeven is top want is niet simpel denk ik .grt Pascal
 
Mijn 2 de build kwam zelf niet in de buurt van dit maar heb ook geleerd uit mijn fouten en opbouwende kritiek van
andere bouwers dus ik denk dat je goed op weg bent.Ik kan mij wel vinden in de kritiek van de andere bouwers en heb
er eigenlijk niets aan to te voegen.Al bij al een geslaagde bouw!

groetjes,

Yannick
 
Weer leuke reacties,bedankt daarvoor.Ik ga dan ook trachten mijn volgende project beter af te werken.Het is goed om kritiek te krijgen,zo leer je er iets uit.
Marc S
 
Wow Marc, deze mooie muscle car is echt prachtig geworden... een echte showbak... ;)
Zelf zag ik ook paar storende plekjes, maar ondertssn zijn deze al aangehaald door mede collega's, dus ga ik niet in herhaling vallen...

Dikke proficiat, met deze wagen, en ik hoop hem komende ledendag zeker te zien...

Groetjes,
Kurt
 
Kurt bedankt voor het compliment.Ik weet hij is niet perfect maar op zich ben ik al vrij tevreden en neem de kritiek mee naar mijn volgende project.Op de ledendag zal ik hem zeker meebrengen.
Marc S
 
Marc...voor je nog maar de tweede bouw..mag je best tevreden zijn ;) en de opmerkingen die ze geven zijn weer een pak informatie die je mee neemt naar de volgende bouw ;) wees zeker tevreden over wat je al wel kan ;)...eerst leren stappen en dan lopen ..veel mensen vergeten dat en daar moet je zeker geduld mee hebben en zeker je eigen tempo volgen ..;)...ik kan best genieten van je resultaat ...top gast ;););)
 
Mooi model geworden. Zeker voor een tweede.
 
Weer een paar leuke reacties waarvoor mijn dank.
Marc S
 
Vind hem schitterend geworden!!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan