Hoofdsponsor

1/24 plymouth roadrunner 1/24 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooi resultaat.
Dit model ligt hier ook nog klaar in de voorraad.
 
Camaro69 bedankt voor het verwijderen van de dubbele foto's.En aan allen nog eens bedankt voor de positieve reacties dat doet deugd en geeft me extra motivatie.
Marc S
 
Spuitwerk is zeker strak.. Maar hoe heb je het zilver er nu wel strak opgekregen? Wat heb je anders gedaan dan vorige keer?
 
Rocknrolla dit is geen zilver hoor maar antracietkleur.Eerst was de bovenkant met tamya gespoten maar nu is er vallejo gebruikt en dit keer zonder problemen.
Marc S
 
Zo beste vrienden ik heb terug een beetje verder kunnen doen.Ditmaal heb ik het onderstel aangepakt en zelf ben ik er best tevreden over.Hierbij dan de foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En dan nu een dry-fit van dit alles

attachment.jpg

Indien jullie opmerkingen hebben of verdere tips die zijn welkom.Verder heb ik ook al aan het interieur gewerkt waarvan ik zo dadelijk iets van ga posten.
 
Enige opmerking die ik heb is dat ik het goed van je vind dat je een dryfit doet. Dat wordt nogal eens achterwege gelaten en dan kom je later bedrogen uit. Hou het zo vol en maak zo vaak als mogelijk / wenselijk een dryfit.

Vooruitgang ziet er goed uit.
 
Roy je tip om te dryfitten heb ik goed onthouden,het is zoals je zegt je kan anders wel eens bedrogen uitkomen.Bedankt voor de reactie.
Marc S
 
Hierbij ga ik verder met het interieur.Ik heb hier de bloemmethode toegepast omdat ik de vlokken die in de handel te verkrijgen zijn nogal grof vind.De delen die ik wou bestrooien heb ik met aangelengde houtlijm ingewreven en dan de bloem overgestrooid.Verder moet er wel nog wat chroom aangebracht worden en wil ik de zetels met zijdemat vernis bewerken dit om het ledereffect te krijgen.Bij het dashboard zijn geen decals meegeleverd en daarom ga ik proberen om de instrumenten met sterk verdunde verf in de kijker te zetten.(tip van coachke)

attachment.jpg
 
Wow eerlijk in het echt is het knap maar op foto ook . Marc rustig zo verder doen tijd is bijkomstig als het maar goed is Marc
 
Een dryfit doe je meestal voor het spuiten :) maar dat terzijde ziet er allemaal netjes uit.
 
Een dryfit doe je zowel voor- als na het spuiten van een subassembly, doch -zoals de naam al zegt- vóór het vastlijmen.
 
295cdcd4e2-smiley%20verbaasd.png
 
Ron het dry-fitten is ook gebeurd voor het spuiten.Nu had ik het gewoon eens samengesteld voor de foto.Het doet me plezier dat je het goed vind.
Marc S
 
Wow eerlijk in het echt is het knap maar op foto ook . Marc rustig zo verder doen tijd is bijkomstig als het maar goed is Marc

Wees maar gerust Marc ik neem er mijn tijd voor.Bedankt voor de leuke reactie.
Marc S
 
Knap schilderwerk.
Word een mooitje.
 
Eindelijk de problemen met de computer voorbij en voor ik nu donderdag naar Luxemburg vertrek toch maar eerst een vervolg posten.Zoals je kan zien heb ik bougiekabels gelegd.In het interieur is de kleur van het dak aangebracht alsook wat chroom.Daar dit model voor mijn zoon is wou hij de raamlijsten in het zwart hebben dus is dat bij deze ook gebeurd.Hierbij dan de foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zelf ben ik niet voor honderd procent tevreden dus als er opmerkingen zijn laat maar weten.
Marc S
 
Hoi Marc toch gelukt ziet er goed uit he
Makker dan moet ik niet langskomen en ik hoor of zie u wel
Goe bezig kerel
Grt
Marc
 
Coachke bedankt voor het compliment en nog maar eens bedankt dat je eventueel wou afkomen in verband met het computerprobleem.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan