Hoofdsponsor

1/35 Panther!! Fire!!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig Bart. Je kasseien zijn levensecht !

De tank komt mooi tot zijn recht in deze setting.

Groeten Rik
 
Bart het word beter en beter man je krijgt echt het gevoel het verleden weer te herbeleven...
 
Thanks mannen, de setting is deels ook jullie input hé.;)

Ondanks de feesten is het puin van het huis toch al aardig opgeschoten.
Op de foto's lijkt alles wel rood, maar denk dat dat aan het fototoestel ligt. In realiteit is er een grote kleuren schakering in het puin.

De M26 moet wel nog mooi ingewerkt worden, en verder nog afwerking van het puin, de binnenkant van het huis enz...

Genoeg gebabbeld hier zijn de foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo tot de volgende update.

Grtz Bart.
 
Heel mooi, Bart ! Ik zie dat je de 'juiste' bakstenen hebt gebruikt. Namelijk deze zonder de drie gaten, sommige merken verkopen bakstenen met drie gaten, maar dat is typisch voor na-oorlogse massa produktie. Je puin is heel goed geslaagd, goede variatie en evenwichtige opbouw. Misschien nog wat naar elkaar toe werken met pigment poeders, maar dat was je vast van plan.

Groeten Rik
 
Prachtige vorderingen weer Bart.
Putdeksel is toppie gewoon. Veel beter zo.
Knappe verstrooiing van het puin, kortom genieten voor ons...

Mark
 
Klasse man! Je hebt in het algemeen dankzij de verschillende elementen veel kleurvariatie aan je dio gebracht!

Thierry
 
ziet er GOED uit :). De actie druipt van het dio af... echt prachtig
 
Dank vrienden.

Rik ik gebruik eigenlijk geen andere dan deze bakstenen, doe dan ook maar enkel ww2 hé.
Mark ook deze is eigen maak, uit klei en wat koperdraad.
Danny op KMK zal nog wat te vroeg zijn voor deze, ik twijfel zelfs om nog een paar figuren er op te plaatsen. En dan komt nog de afwerking.

Grtz Bart.
 
Mooi werk. Misschien de tracks een beetje van dat rode baksteenstof voorzien? Het is maar een idee...
 
Ziet er prachtig uit. Michels idee van baksteenstof lijkt me ook een meerwaarde te zullen geven.

Groeten

Gunther
 
Terug een update, wel de laatste want hij is afgewerkt.

Ik heb de binnenkant van het gebouw ook voorzien van het nodige puin, op de eerste vedieping heb ik een zetel er aan toegevoegd.:P

attachment.jpg

attachment.jpg

En nu dan de eindfoto's.:)
Deze zijn HIER te zien.

Ik hoop dat jullie er van genoten hebben, de eerst volgende ledenvergadering neem ik hem mee.
Zou ik mogen vragen aan een moderator om deze bij de afgewerkte dio's te plaatsen?
Dank aan iedereen voor de ideeën, en tot de volgende dio.;)

Grtz Bart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pracht van een dio, chapeau man...

[Mod] Eindfoto's naar de galerij verplaatst ;) [uit]
 
Pracht van een dio geworden Bart.
Als dio "leek" veel van kunnen bijleren, veel nuttige tips opgestoken...
Ben benieuwd naar je volgende.

Mark
 
Dank je wel collega's, ben ook blij dat hij zo goed gelukt is. Zeker de vuurbal , deze was niet zo simpel.
Hij zal dus te zien zijn op de ledenvergadering.

Grtz Bart.
 
Prachtig dio'ke Bart. De vuurbal is echt het aandachtpunt van de dio en geeft heel veel dynamisme aan het geheel!

Proficiat!

Thierry
 
Heel prachtig Bart !

Ik heb genoten van de eindfoto's. Vooral de afwerking van de binnenkant van het gebouw is prima. Inzetten in een wedstrijd, vriend, dat scoort beter als mijn brons. ;)

Groeten Rik
 
Thiery, Rik dank je voor de lovende commentaar.
Rik ik zal zondag meedoen in Middelkerke, maar te zeggen dat dit beter is of jouw brons, daar twijfel ik aan. Voor mijn had je zelfs goud mogen halen Rik.

Grtz Bart.
 
Proficiat Bart met het eindresultaat :35:

Mooi diorama met fraaie actie en niet teveel detail om
veel afgeleid te worden van de Pershing.

Op naar 't volgende werkstuk...

groetje,
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan