Hoofdsponsor

1/35 Panther!! Fire!!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk is dat niet zo moeilijk hoor, eerst de Gyproc op maat snijden met een breekmesje. Daarna in water leggen ( goed onderdompelen) de tijd hangt een beetje van de grootte af. Wanneer het nog nat is het papier er VOORZICHTIG van af halen, dit is het moeilijkste ( breuken).
Goed laten uitdrogen, dan krassen maar met een kraspen of puntslag.

Grtz Bart.
 
Weer prachtige vorderingen Bart.
Ik zit weeral met open mond te kijken naar wat er uit je kraspen of puntslag vloeit...
Benieuwd naar het vervolg, maar het ziet er in ieder geval veel belovend uit.

Mark
 
Echt veelbelovend en nog verbeterd tov. vorige setting !
 
Hey,

Indd, ik sluit me aan bij bovenstaande comment's, dit is heel goed gedaan. Het bewerken van gyrpoc staat ook eens op mijn to do lijst, lijkt me heel goed te bewerken.
Ivm de putdeksels, ik zou , persoonlijk he, op zoek gaan naar PE deksels, die bestaan. Er zijn er zelfs met zeer mooie gravures van steden of dorpen zodat dit nog mooier gaat uitkomen. Let wel, je deksels zijn goed he, maar ik zou er minder geplaatst hebben, less is more he... ;)
Maar dit doet geen afbreuk aan je dio, dit is klassewerk ;) :)
 
Prachtig Bart, ik blijf zeker (in stilte dan) volgen.
 
Bedankt mannen, maar t'is nog nie klaar hé.;)

Verder gewerkt..........

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog een beetje verder werken aan het trotoir.
Grtz Bart.
 
Bart je hebt de lat behoorlijk hoger gelegd je werk word steeds mooier en mooier,schitterend werk vriend!!!
 
Mooi werk, maar toch een paar opmerkingen : hoewel een origineel idee, je putdeksels, maar ik vind ze iets te klein. Tevens zou ik ze iets donkerder kleuren, dit kleur roest is een tussenstadium in het roestproces.

Groeten Rik
 
Mooi werk ! Ik kijk uit naar de afwerking met pigmenten...zal levensecht zijn !
 
Wauw Bart, ik krijg nu de sfeer van dat linke tankduel aardig te pakken..tank01_zps6516eba3.gif
Heel mooi gemaakt die straat !
Putdeksel zou ik echt wat aan doen : 1 minder en maak dat ze op putdeksels lijken.

Idee misschien : een paar eurocenten gebruiken (van die doffe roodkoperen).
Rand laten zitten, maar "opdruk" weg- vijlen of slijpen ? Ribbeltjes inkrassen ??
Dan een mat zwarte wash geven en wanneer droog voorzichtig ietsje het zwart met vingertop wegslijten.

Of een schijfje bedekken met een dun laagje 2K Putty (of FIMO klei) en zelf putwaardige details aanbrengen,
of krassen in kleine gips-schijfjes ?

Op het juiste punt gekozen denk ik dat zelfs 1 deksel genoeg kan zijn.

Hoe dan ook mooi werk dat je laat zien bravo_zpse8aefded.gif
Doe vooral zo verder !
 
Of anders, hebben ze ook putdeksels bij Miniart in de "Street Accessories Set" met nog andere interessante elementen + ik vind Miniart nog niet te duur ook niet!

Thierry
 
Of anders, hebben ze ook putdeksels bij Miniart in de "Street Accessories Set" met nog andere interessante elementen + ik vind Miniart nog niet te duur ook niet!

Thierry
Plusmodel heeft er ook dacht ik?
 
Jullie hebben gelijk, dus is er al een nieuw putdeksel in de maak. Maar ééntje deze keer.

Het voetpad is ook zo goed als klaar en voor de foto's heb ik de M26 ook al op zijn plaats er bij gezet.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Nu beginnen aan het puin en hier en daar een attribuutje.

Grtz Bart.
 
Hey Bart hoe meer ik naar je dio kijk hoe beter vind ik dat je gebouw bij je tank past!

Super werk man!

Thierry
 
Maar één woord voor Bart : S C H I T T E R E N D !!!!!!!!!

Mark
 
Hey Bart,

De nagel op de kop, of zoiets... gewoon prachtig man. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan