Hoofdsponsor

1/35 Panther!! Fire!!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad een leuke toevoeging Dancooper, misschien gebruik ik dit wel voor de volgende kamer.;)

Ben even aan het spelen geweest met de setting, er moet wel nog een straat onderkomen en natuurlijk heel veel puin.
Ook de M26 is nog niet af, ik twijfel of ik er zelfs camouflage ( bomentakken of een net) zou op zetten.

attachment.jpg

attachment.jpg
En ééntje van uit een P51 :D
attachment.jpg
Geef gerust jullie idee, misschien is er toch nog een betere opstelling.

Grtz Bart.
 
Crazy !!! Mooie setting Bart !
 
Nice, setting is inderdaad mooi, maar misschien je gebouw iets opschuiven naar rechts? Zo in het midden is iets te gekunsteld...
 
Zoals Beyond aangeeft, zou ik het gebouw iets maar naar rechts plaatsen. Misschien zelfs zo dat de rechter kant van het gebouw aan de dwarse zijde van de grondplaat komt. De vloer zal dus trapeziumvormig zijn en geen driehoek.

De tank niet evenwijdig plaatsen met het gebouw, dat geeft meer dynamisme.

Wat je vraag betreft omtrent de camo : ik zou deze prachtig verweerde tank niet te veel verbergen onder een camo.
In een stads'toneel' zijn takken zeker uit den boze, en een camo-net zal veel details wegstoppen.

Het is maar een tip, hé Bartje, het blijft nog altijd jouw idee, jouw dio !

Groeten Rik
 
Inderdaad een zeer mooie setting Bart.
Ook ik zou het gebouw niet centraal zetten, om de tank dan evenwijdig aan het gebouw te plaatsen.
Je kan er misschien voor kiezen om er een straathoek van te maken ? Opent misschien weer een aantal mogelijkheden bij...
Blijf verder mee volgen.

Mark
 
Van deze reacties heb ik snel werk gemaakt zie, welke is de beste denken jullie? Of misschien nog een ander idee.:)

Allé de fotos

Eerste opstelling.attachment.jpg

attachment.jpg

De tweede opstelling.

attachment.jpg

attachment.jpg

Laat maar weten.

Grtz Bart.
 
Persoonlijk vind ik het plaatsen op de laatste foto het beste. De focus ligt echt op de tank zelf en het schieten vrlaat echt de "beperkte" omgeving van de dio!

Thierry
 
Ik schaar me achter Thierry, de tweede opstelling is evenwichtiger. Bij het eerste zit de vuurbal gedrongen in de rechterhoek, terwijl in het tweede de vuurbal meer op de voorgrond treedt, het is tenslotte een blikvanger.

Groeten Rik
 
Ja, Bart hierin moet ik Rik en Thierry bijtreden.
De tweede opstelling lijkt me de beste te zijn omdat hier de vuurbal beter tot zijn recht komt.

Mark
 
Ik ben nogal lang weggeweest van het forum omwille van een aantal persoonlijke redenen (vooral geen tijd meer voor MB wegens gezinsuitbreiding) maar nu ik eens terug kom piepen krijg ik weer enorm veel zin :)...

Qua setting was bij mijn eerste gedacht de eerste setting de mooiste... maar na het lezen van de meningen van de anderen gaat mijn voorkeur precies toch naar de 2e setting!

In ieder geval geeft je werk mij weer zin om er vol in te vliegen, hoewel het nog even wachten gaat worden tot mijn jongste op de wereld staat en de moeder wat minder aandacht nodig heeft...

Ik ga je wel volgen!

Grtz
 
Thanks mannen, nu kan ik met een gerust geweten er aan beginnen.
PS sheriff kinderen komen op de eerste plaats, daarna komen de andere dingen. Zo gaat het bij mij toch. Maar volg gerust mee hoor.

Grtz Bart.
 
Verder gewerkt aan de binnenzijde van het gebouw.
Houten plafond erin geplaatst en er sporen van een brand opgezet. Dit heb ik gedaan met eerst alles te schilderen met olieverven en dan de zwarte brandplaatsen nog een te bewerken met pigmentpoeder.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo tot de volgende update.

Grtz Bart.
 
Mooie update, Bart.

Interessante beschrijving voor het schilderen van je vloer, zal nog van pas komen... ;)

Groeten Rik
 
Fraai werk Bart, die vurende Pershing ! hoe heb je dat kanonschot gemaakt ?

Het huis vordert ook al lekker, maar ik vind de kleuren op de benedenverdieping nog wat fris.
Ga je dit nog wat grauwer maken misschien ?

dekking zoekend groetje ;)
 
Huis begint er goed uit te zien, wat Peter zei, inderdaad de beneden verdieping kan nog iets meer verwering krijgen, dan is de schade ook duidelijker, voor de rest ziet het er al levensecht uit ;) Succes!
 
Allereerst eens uitleggen hoe ik die vurende loop heb gemaakt.

Eerst een cocktailprikker genomen. Dan, ongeveer in het midden, een cirkelvormige plasticsheet op geplaatst.
Daarna alles bedenkt met watten, bijgeknipt tot ik het gewenste resultaat had. Dan gewoon gespoten met de AB.:)

Na een goede week krassen en beitelen is de basisplaat ook klaar om te schilderen.
Voor de putdeksels heb ik nagelkoppen genomen, omdat ze een mooie structuur hebben.
DE basisplaat is natuurlijk mijn geliefde gyprocplaat.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo, nu nog het trotoir verder afwerken en we kunnen de straat beginnen te schilderen.

Grtz Bart.
 
Je mag ook eens uitleggen hoe jij gewerkt hebt met gyproc plaat Niet iedereen weet het. Echt prachtig gedaan, doe zo verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan