Hoofdsponsor

1/32 Nieuw Mc Donnell Douglas AH-64 Apache (revell)

Het plamuren ziet er erg goed en strak uit.

Je hebt nog een maand voor de sixties wedstrijd begint!
Je bent al een behoorlijk eind op weg dus het zou moeten kunnen.
Maar let op overhaast niets (wat ik nog wel eens wil doen)!
 
Hoi Lex,

Ik ga het niet overhaasten, zou zonde zijn als ik het ga verknallen door het vlug te gaan maken.
 
De romp is geschilderd, ik heb alleen het ruitje beschadigd :worried:, is jammer maar niet zo'n probleem, ik snij een ander ruitje uit een stukje Plexiglas en het is opgelost.

1_DSCF9058.JPG


1_DSCF9059.JPG


1_DSCF9061.JPG


Nu ga ik de bladen van de rotor schilderen, bladen worden zwart en de rotor groen ( zelfde kleur als de romp ).:)
 
amaai bart het gaat je presies niet slecht af die platic bouw. mooi hoor

nog veel suc6 met de bouw 8)
 
Inderdaad goede site Debart :-). Net als voor de stoelen is puur zwart te heftig, en wat je deed met de stoelen kun je met de rotorbladen ook doen.
 
Hoi Eric,

Bedankt voor de tip, ik was het eigenlijk ook van plan, Eric ik heb iin tussentijd heel veel geleerd van jou, perfect en reuze bedankt.;)
 
Debart jongen onze Eric is op dat gebied een goede mentor hoor.
 
Hoi Eric,

Bedankt voor de foto's, inmiddels heb ik de bladen en de rotor geschilderd, het staat er los op de apache om te laten zien.

1_DSCF9069.JPG


1_DSCF9070.JPG


1_DSCF9081.JPG


1_DSCF9082.JPG


Ik heb de bladen ook gedrybust.;)
 
Mooi werk en wat een grote heli.
Dit gaat helemaal goed komen.

Mark
 
Dat gaat hier zowaar een een echte heli worden!
Wat wel opvalt is dat op de laatste foto te zien is dat de 2 rechtse bladen naar beneden wijzen en de 2 linkse omhoog.
Is dit zo de bedoeling?
(Kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk voor de balans is;) )

Fred
 
Jaja dat word dus zoals ik eerder al zei een ferm ding he,ziet er al een grote uit.je schoepen zijn zeer mooi gedaan.
 
Ziet er goed uit Debart!! Als het transparante deel niet goed past, ik had dat ook in het verleden. Dan kun je met warm water het een beetje buigen tot een betere pasvorm.
 
Hoi Eric, Fred, Patje en Mark,

Bedankt voor de reacties.

Eric,

Ziet er goed uit Debart!! Als het transparante deel niet goed past, ik had dat ook in het verleden. Dan kun je met warm water het een beetje buigen tot een betere pasvorm.

Bedankt voor de tip.;)

the--Mouse
Dat gaat hier zowaar een een echte heli worden!
Wat wel opvalt is dat op de laatste foto te zien is dat de 2 rechtse bladen naar beneden wijzen en de 2 linkse omhoog.
Is dit zo de bedoeling?
(Kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk voor de balans is

Fred, hij staat er los op, ik moet hem nog vast lijmen maar dat doe ik op het laatst op die manier kan ik overal nog bij.;)

doomwad
Jaja dat word dus zoals ik eerder al zei een ferm ding he,ziet er al een grote uit.je schoepen zijn zeer mooi gedaan.

Patje, bedankt voor de compliment.;)

markske
Mooi werk en wat een grote heli.
Dit gaat helemaal goed komen.

Mark, bedankt voor de compliment.;)
 
Je zou kunnen proberen of Revell het transparante deel nog kan leveren. Ze hebben daar een prima klantenservice.
 
Hoi Lex,

Bedankt voor de tip, ga ik proberen.;)
 
Hoi,

Ik heb nu de vleugels groen geschilderd, er moeten nog op de kop andere kleuren komen,

De vleugels staan los in de romp.

DSCF9090.jpg

DSCF9098.jpg

DSCF9105.jpg

Ik heb 2 vragen;

1- ik moet aan de rotor 2 dingen bevestigen maar kom er niet uit waar ik het moet bevestigen, kan het niet goed zien op de beschrijving, zie foto;

DSCF9102.jpg

2- Ik wil de glazen kap schilderen i.p.v. decals, zou dat mooier zijn ?

DSCF9104.jpg

Ik hoor graag de reacties.;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan