Hoofdsponsor

1/32 Nieuw Mc Donnell Douglas AH-64 Apache (revell)

hier kan je deze zien zitten, aan de schroef zelf moeten er 4 pinnetjes uitsteken, waar de rechte ronde asjes op komen, het schaarmechanisme loopt naar de ring dan

ah-64d_085_of_109.jpg

ah-64d_085_of_109.jpg
 
Hoi Silenoz,

Bedankt voor de informatie, ;)
 
Dat is te zien welke decals het zijn he,je kan idd overwegen om te schilderen afhankelijk van de decal kwaliteit natuurlijk
 
???? decals?:dry: je moet het transparante deel aan de binnenkant eerst schilderen met meel donker grijs of zwart, en zit daar nog een deel met knopjes die je kunt doen met verschillende kleuren lichtgrijs wit geel enz. Dat gedaan kun je het transparante deel gaan lijmen en wel eerst goed zien of het voldoende en makkelijk past. en wat je groen schilderd op het transparante deel, die kleur gebruik je dan ook weer op de andere 2 delen en zelfde kleur als je cockpit ook hier doen.

Op de vleugels heb je wel decals, maar dat kun je met zwart makkelijk schilderen. Klein afplak kunstje;)
 
Hoi Patje en Eric,

Bedankt voor de reactie's, ik ga het schilderen lijkt me mooier en echter.

Eric,

Eric2020


???? decals? je moet het transparante deel aan de binnenkant eerst schilderen met meel donker grijs of zwart, en zit daar nog een deel met knopjes die je kunt doen met verschillende kleuren lichtgrijs wit geel enz. Dat gedaan kun je het transparante deel gaan lijmen en wel eerst goed zien of het voldoende en makkelijk past. en wat je groen schilderd op het transparante deel, die kleur gebruik je dan ook weer op de andere 2 delen en zelfde kleur als je cockpit ook hier doen.

Op de vleugels heb je wel decals, maar dat kun je met zwart makkelijk schilderen. Klein afplak kunstje

Bedankt voor de waarschuwing, had ik niet gezien, het groen wou ik dezelfde kleur doen als de romp, en de binnenkant zoals je zegt, blij dat je het zegt van de knopjes, bedankt.;)
 
Ik heb nog een stel Apaches 1/32 te gaan Debart. Wil nog eentje maken in grijze kleuren, en nog eentje in Israelische cammo;)
 
Moet je veel plaats voor hebben, voor info over de israelische, gewoon de properties opvragen van de foto's hierboven, dan kom je bij een deftige walk around van zo'n toestel. Gaat wel redelijk wat wijzigingen vragen...
 
Ja is me bekend, maar lukt met wat geduld wel. vindt de kleuren ook mooi om het een keer anders te doen dan groen;)
 
Bommen onder vleugels.

Er komen 3 sets met bommen aan alle 2 de vleugels.

1 Serie met vier bommen die ik zwart heb geschilderd en met decals er op ( gele blokjes met de naam u.s.navy ), 1 ronde buis met bommen er in die groen is geschilderd en de bommen die er in zitten ijzerkleur, tenslotte aan de kop van de vleugels 1 bom die zwart is geschilderd en de kop van de bom ijzerkleur.

DSCF9115.jpg

DSCF9118.jpg

DSCF9120.jpg

DSCF9123.jpg

DSCF9131.jpg

Ik zet er nog 2 foto's op waar de apache niet op zijn kop staat.
 
Meer info over de bewapening en de pods kan je hier vinden:

http://www.fas.org/programs/ssp/man/uswpns/usmissiles.html

De sidewinders zou ik ook in een ander kleur doen, meer wit met bleekgrijs en dan de gekleurde banden, ofwel en blauw lichaam om een dummy raket voor te stellen.

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-9.htm

De FFAR (folding fin aerial rocket)

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/hydra-70.htm

en de hellfire raketten:

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/agm-114.htm

Hier kan je kiezen of je een solide neus of een glazen neus gebruikt, meestal wordt een mengeling meegenomen, omdat beide soorten anders werken, en de ene beter is voor het ene soort doelen)
 
Hoi Beyond, Eric en Silenoz,

Bedankt voor de reacties en informatie, ik wil de bommen zo laten omdat ik het dan helemaal los moet maken en ben best tevreden zo, ik zal wel bij het volgend project beter zoeken naar de orginele kleuren.;)
 
@Bart,

Zijn er op de Hellfire? raketten werkelijk US Navy decals door Revell bedacht?
Normaal gesproken zou hier US Army op moeten staan aangezien de US Navy met de AH-1 vliegt ipv de AH-64.
 
Hoi Lex,

Sorry, mijn fout, er staat US Army op i.p.v. u.s.navy.:wall:
 
@ Lex
Ik heb zelfde kit nog aantal liggen, verwonderde mij ook al, denk een denk foutje, maar kan gebeuren.

@ Debart

wat je onder de vleugels hebt hangen is op zich al goed. enkel de kleuren op de AIM-9 zijn anders. en ik zou er niet voor kiezen om dat nu juist te gebruiken. Ook omdat je het eigenlijk nooit ziet bij de apache, en zijn toch miljoenen afbeeldingen te vinden waar het niet het geval is. Maar is jou model jou keuze Debart.
 
Hoi Eric,

Als je de bommen bedoeld die aan het einde van de vleugels hangen wel eigenlijk, ik zag ze nergens hangen op de foto's en had eigenlijk een vermoeden dat ze er niet horen, op de doos is het gedeelte dat ik zwart heb grijs of wit en kop zwart of groen.
Is dit een groot probleem.

DSCF9118.jpg

1_DSCF8413.JPG
 
Die ziet er al goed uit hoor.
Over bommen heb ik geen verstand.
Alleen dat ze ontploffen:P
 
@ Eric,

Op internet staan een paar foto's met AIM-9's aan de vleugeltips.
Moet wel zeggen dat ik het in werkelijkheid nog nooit gezien heb.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan