Hoofdsponsor

1/32 Nieuw Mc Donnell Douglas AH-64 Apache (revell)

Dank je voor het compliment, het had nog wat fijner gekund maar werken bij livinglicht is niet hetzelfde als daglicht.

Dat blauwe spul is bleutack, ook gekend als prittprut, poster buddies,....
 
Nu zijn de wielkappen er op gelijmd, ik heb het met tape vast gehouden tot het droog was.

1_DSCF9017.JPG


1_DSCF9018.JPG


1_DSCF9019.JPG


De moters zitten er nu ook op en heb het ook met tape vast gezet tot het droog was.

1_DSCF9038.JPG


1_DSCF9049.JPG


1_DSCF9051.JPG


Nu heb ik de naden met autoplamuur van albastine bewerkt en laat het drogen, als het droog is ga ik het met waterproefschuurpapier schuren, dan ga ik het weer afwassen en opnieuw schilderen.

1_DSCF9052.JPG


1_DSCF9053.JPG
 
Dit gaat dik in orde komen zie ik.
Mooie vorderingen.

Mark
 
Hoi Marc en Mark,

Bedankt voor de complimenten, vanavond of morgenavond ga ik het schuren met waterproefschuurpapier hele fijne.;)
 
jaja dat word een mooie ,goed bezig maatje.;)
 
Hoi Patje en Erc,

Patje, bedankt voor de compliment.

Eric, bedankt voor de foto.
 
De romp heb ik nu geschuurd en afgewassen met afwaswater, de moter was er af gegaan met het schuren maar dat lijm ik er morgen weer op en vrijdag wil ik het weer schilderen.

1_DSCF9056.JPG


1_DSCF9057.JPG


De romp is mooi glad geworden.;)
 
Begint goed op een apache te lijken.
En positief dat de romp al mooi glad is.

Mark
 
Hier wordt in ieder geval serieus mooi en netjes gewerkt!
Goed bezig Bart.

Fred
 
Hoi Mark en Fred,

Bedankt voor de complimenten, ik doe mijn best en men zegt waar een wil is is een weg.;)
 
@ Debart

Ziet er goed uit!! Zie je nu dat je eigenlijk extra werk moet doen? Daarom bouw eerst de cockpit dan de romp van het model. Dan kun je met plamuur goed bezig, want je hebt dan plastic onder het plamuur inplaats van verf. Plamuur kan beter hechten op plastic dan op verf. Heb je meeste gedaan, dan de keuze een primer of niet. Dan schilder je alles in 1 kleur. Dan lak en dan na droging kun je de decals doen.
 
Dat ziet er inderdaad goed uit :)

Maar wat Eric zegt kan ook de reden zijn dat je motor onderdeel niet is blijven plakken...
Lijm hecht niet zo goed op verf, beter is van de verf af te schuren, zodat de lijm in contact komt met het plastic...
 
Hoi Eric en Beyond,

Ziet er goed uit!! Zie je nu dat je eigenlijk extra werk moet doen? Daarom bouw eerst de cockpit dan de romp van het model. Dan kun je met plamuur goed bezig, want je hebt dan plastic onder het plamuur inplaats van verf. Plamuur kan beter hechten op plastic dan op verf. Heb je meeste gedaan, dan de keuze een primer of niet. Dan schilder je alles in 1 kleur. Dan lak en dan na droging kun je de decals doen.

Daar hebben julie gelijk in, bij het volgend project zal ik zeker eerst de romp in elkaar zetten en dan pas plamuren en verfen en zoals bij deze apache b.v. eerst de cockpit, maar zo leer ik het wel. ( van mijn fouten leer ik het ).
Dit is mijn eerste project dat ik met plamuur werk.;)
 
Bart, je leert het best van je eigen fouten. Het gebeurt gewoon, al lees je het honderd keer dat het anders zou moeten.
Nu doe je het nooit meer zo :). Gaat verder prima zo en ik blijf je volgen (als voorbeeld ;) ).
 
Het is helemaal geen schande om fouten te maken hoor. Je wil echt niet weten hoeveel fouten ik al gemaakt heb :O
En al doende leert men hé ;)
Doe rustig verder, het komt allemaal dik in orde ;)
 
Hoi Wim en Beyond,

Het komt allemaal goed, wim wanneer begin je met de apache?
 
Ha Bart,

Die Apache komt er aan, maar wanneer durf ik nog niet te zeggen.
Naast de Egizia heb ik de sub nog, om daarna mee te doen met de sixties wedstrijd.
Volgens mij heb jij deze al af voordat ik kan beginnen.
 
Hoi Wim,

Die Apache komt er aan, maar wanneer durf ik nog niet te zeggen.
Naast de Egizia heb ik de sub nog, om daarna mee te doen met de sixties wedstrijd.
Volgens mij heb jij deze al af voordat ik kan beginnen.

Drie is te veel, heb ik straks in mei ook als ik de apache niet klaar heb,
de V.W.T1.Samba voor de sixties wedstrijd, santa ana ( lang project ) en de apache.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan