Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow pascal iedere x ik kijk sta ik toch weer vol verwondering
het word met de dag echter en geloofswaardiger
Marc
 
Dit is prachtig werk Pascal....het verbeterd elke keer maar weer !
 
Hartstikke mooi Pascal. Geen opmerkingen of suggesties ter verbetering, het gaat echt de goede kant op.
 
Hier is een kunstenaar aan het werk, mooie gevels.
 
Kan hier maar alleen mijn collega's van hier boven in bij treden,super mooi werk..😉
 
Pascal,makker dit is zeer indrukwekkend en hoogstaand werk dat je hier laat zien...zalig om te volgen en te leren..!!!

Grtz yves,
 
Ik vroeg me af hoe je zo een oppervlakte en hoogte boeiend zou houden, maar dat lijkt uitstekend te gaan lukken!
 
Ik kan alleen maar WOW uitbrengen. Serieus onder de indruk hier :)
 
jullie reactie heeft mij stil gekregen en vooral moed gegeven om deze wijze van werken verder te zetten en proberen te verbeteren. ben ook begonnen met grondplaat maar heeft zijn droogtijden.
hierbij ook de voertuigen en acteurs die er bij gaan horen dus zal niet stilvallen met deze.
grt.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het wordt daar nog druk! ;-)
Hoe ga je de opstaande rand van die plaat afwerken? Iets waar ik zelf al in de fout ben gegaan, vandaar...
 
Pascal als je nog eens foto's plaatst laat eens een spatie tussen elke foto , zo is het storend en je kan bijna niet zien waar de ene foto stopt en de andere begint
verder is het net of je loopt door de achterbuurt van Parijs knap werk
Marc
 
Mijn god, zoveel figuren! Daar heb ik de moed niet voor. Zes op een dio is mijn record. :-)
Veel courage!
 
Philip heb nog eiken lat gevonden die ik kan schulpen tot op 1 cm en dan in de schaaf, pinnen eraan voor in de foam te steken in combinatie met lijm dit is de voorlopige theorie ben wel lijmen aan het testen hout met foam want witte lijm werkt niet sterk genoeg in. andere lijm beschadigd foam.
plan b is bakje op maat maken dat werkt altijd.
Wat figuren betreft haal ik eruit wat ik denk te kunnen gebruiken en neem mijn tijd in deze. grt
 
Ja Pascal man, dat ziet er verdekke niet slecht uit.
Blijven gaan man, want ik begin meer en meer naar het eindresultaat van deze uit te kijken
 
Een stevig project en met heel veel fans, waaronder ik !
 
kleine update der werken en hoop dat het jullie bevalt.
nu nog reclameborden en reclame zelf
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
In Art of Modelling heeft een hele serie gestaan over het aanbrengen van reclameborden etc. op precies dit soort diorama's, een paar jaar geleden dacht ik.
 
mooi Pascal
Als er dan al een puntje van kritiek zou zijn, maar dit is muggenzifterij; op de 6de foto staan de handvatjes aan de platen aan de ramen niet helemaal recht :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan