Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan de ogen is water effect gebruikt om eens te proberen of er tranen gemaakt konden worden

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Pascal als ik iets wil uitstralen van b.v. iets vochtig gebruik blinkende vernis zoals een olievat dat lekt of zo dat zal in jouw geval ook kunnen he
Marc
 
Goed gevonden en mooi met dat beertje er bij.

Heb wel volgende opmerking: deze jongen draagt een dikke jas, sjaal en muts maar in de rij voor de bakkerij staat een dame in een zomerjurk en de gearresteerde loopt in hemd. Dacht dat het tafereel zich afspeelt in de lente en weet dat het dan kan vriezen en dooien maar misschien het geheel nog eens herbekijken.

Wat natuurlijk in het geheel geen afbreuk doet aan je schilderwerk aan het figuurtje zelf, vind het heel goed gelukt.
 
Was ik nog vergeten te melden inderdaad zoals Erwin schreef knap met dat beertje is zo natuurlijk de enige houvast dat dat ventje nog heeft he
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt Marc
Ja Erwin maar het kan zijn dat hij met zijn vader die ook dik gekleed is op transport word gezet waar zij alleen kleding aan lichaam mochten meenemen ?
Er werden al transporten georganiseerd naar tussentijdse verzamel plaatsen.
 
En opnieuw een knappe figuur om aan het magistrale geheel toe te voegen, blijven gaan Pascal, dit is de max om volgen.
 
als ik zo op een paal moet gaan zitten zoals op foto 3 zou ik ook tranen in men ogen krijgen denk ik dan.......................

nee,zeer nette en realistische figuren,mijn stoel nog ietske naar voor se...................................................
 
bedankt Roy

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mannekes dat word hier met de dag beter en beter
Verbluffend knap
 
Knap bezig !!
Ik volg dit topic.
 
Het schilderen van figuren gaat je steeds beter af Pascal, deze soldaat ziet er prima uit.
 
dank u allen : nochtans zijn niet alle dagen even vruchtbaar om te schilderen en een tof figuur helpt wel.
deze ging me iets minder af .
verder de reden van arrestatie sukkelaar (documenten oproep tot verzet) de setting is onder voorbehoud maar word wel gebruikt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Sorry dat ik steeds in herhaling val....prachtig bezig Pascal !
 
Mooi hoe de actie in beeld wordt gebracht, dit is echt diobouwen !
 
ik blijf in stilte genieten, maar wil je toch efkes aanmoedigen om gewoon verder te doen zoals je het in gedachten hebt.
 
Tegen beter in blijven we doorgaan met voertuigen daar de bakker zijn eigen boerderij heeft buiten Parijs en dus een man van aanzien was en redelijke goede bevoorrading had tijdens beginjaren oorlog.
Dit is een topolino (kleine muis) 500 A furgone (1932-1947) die in Frankrijk werd nagemaakt onder de naam Simca 5 met verschil dat Simca vanachter uit 1 portier bestond.
Nu ja , we blijven proberen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan