Hoofdsponsor

1/72 Mercedes Benz G4/W31 (Hasegawa)

ERVARING
Redelijk wat ervaring
BOUWWIJZE
Out of the box met wat scratsh/ombouw
BOUWBUDGET
Zo weinig mogelijk kopen, zo veel mogelijk zelf maken..
BOUWSTATUS
Afgewerkt
COMMENTAREN
Commentaar en tips zijn altijd welkom
Ik vermoed dat je antwoord op het bericht ivm spuiten van Molotow Chrome?
De droogtijd is ook met het penseel iets wat de nodige aandacht vraagt. Heb in het begin al gehad dat ik de dag erna mijn model vastnam en de chroom werd gewoon opengesmeerd met de vinger... :((
Had gedacht dat met de AB dit niet zo zou zijn, merci voor de opheldering eer ik er mee begin te spuiten :winking:
Ik zou het zoiezo een week laten drogen.
 
Zo, we zijn vandaag iets verder gegaan met de figuurtjes.
Er was één figuur (Adolf) welke ik wat wou aanpassen, het hoofd was naar mijn mening iets te groot, en het moest ook een soldaat worden met een helm op om te passen naar mijn idee.
Uit de sparebox werd een ander figuurtje gezocht met een passend hoofd om te wisselen.
038.jpg

Met deze twee patiënten naar de chirurg geweest om wat verbetering aan te brengen
039.jpg
040.jpg
042.jpg

Naar mijn bescheiden mening geslaagde operatie :D
 
Dolfke had toch een grote bek 🙂 geslaagde operatie dus.
 
Aangezien ik toch bezig was met figuurtjes, ben ik met deze ook verder bezig geweest.
En daar ik hier niet veel over kan vertellen, behalve dat ze nog niet afgewerkt zijn, enkele foto's, en deze keer zijn ze iets scherper :))
046.jpg
047.jpg
049.jpg
050.jpg
051.jpg
Op de laatste foto zie ik dat ik vergeten ben om het gezicht van de rechter figuur nog een wash moet krijgen na een retouche.

De chauffeur zit al op zijn plaats
045.jpg

En met de eerste passagier
052.jpg

053.jpg
 
Ziet er al goed uit te bedenken dat dit oude figuren zijn op 1/72.
 
inderdaad knap werk op de bovenste foto's zitten er precies een paar te k.....ken he maar ze zijn knap gedaan zeker in deze kleine formaten he
 
De generaal zijn wagen heeft een rondje gereden, met hier en daar een tussenstop.
Met als gevolg dat het wat krapper zitten is :LOL:

054.jpg
055.jpg
056.jpg
059.jpg
060.jpg
De figuren zitten nog los, wil de mogelijkheid hebben om ze eventueel te verplaatsen, eerst wat zo bekijken en dan eens veranderen...
 
Gezellig groepje zo, die gaan een Stube bezoeken als ik het goed inschat.

Dit projectje is echt bijna gereed toch?
 
Merci Roy, en ja, dit model is bijna af.
Hier en daar nog wat stof verdelen en dat zal het dan zijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan