Hoofdsponsor

1/12 Mercedes-Bens 300SL [wip]

Bedankt mannen voor de grote complimenten,ik doe mijn best.;)
 
Mag er nog een compliment bij Bart ;)

Gaat fantastisch hier.
 
DeBart, waar plamuur je mee en hoe zijn je ervaringen? Ik moet de carrosserie van mijn Citroen traction ook gaan plamuren maar weet eigenlijk niet goed met wat.
Revell plasto vind ik erg duur (althans voor een 1 op 8 model) dan ben ik rap door het tubetje, dus ik zoek iets wat goed is en als het voordeliger is is dat mooi meegenomen. Je werk hier blijf ik in ieder geval volgen!
 
Ja Bart, knappe vorderingen man. Nu had ik al een paar dagen de foto's op FB gezien, maar glad vergeten om hier te komen kijken.
Knap resultaat man. Mooi werk, propere bewerking en het plamuren gaat ook helemaal goed komen...
Laat de volgende up-date maar komen, ben er helemaal klaar voor.

Mark
 
Bedankt voor de complimenten, ik gebruik Revell plasto, ik heb ook de autoplamuur bij andere projecten van alabastine gebruikt en gaat ook goed die is iets stugger dan de Revell plasto, scheelt niet veel.
 
Thx! Zal eens een tubetje alebastine gaan halen.
 
Ik leg de mercedes even aan de kant en ga verder met de ferrari f40, een hele dag al problemen met de lijm en plamuur, dit is even het beste anders komt het niet goed.
 
Tja, soms is het inderdaad beter om het even aan de kant te leggen, Bart.
Alles even overlopen en nadenken waar het probleem zich situeert en het dan gericht aanpakken.
Succes met de verdere bouw en de F40.

Mark
 
Is ook het beste, lesley heefd me ook al raad gegeven maar als het een hele dag al tegen zit ga ik er niet mee verder en kan het beste met de ferrari verder gaan, laatste tijd zit ik toch al niet veel te bouwen en wil nu toch eigenlijk weer meer gaan bouwen.

Mark, bedankt.
 
Hij is goed wim, maar zal ik maar niet doen.:nowink::nowink:
 
dat is het voordeel als je meer dan een project op stapel hebt staan als het bij een niet meer gaat doe je een beetje verder met het andere tot je weer helemaal de oude bent dan kan je er weer tegen aan .
gr dirk d
 
Hoi Pascal,

De lijm is los gegaan waar het plamuur al op zat en zo verschillende keren met secondelijm ook en heb het iedere keer zuiver gemaakt, maar heb een tip gehad van met secondelijm en bloem er over strooien, wil ik nog uit proberen, gisteren werd het me wat te veel.
 
Ik zou het eens met 2 componenten lijm proberen dat lijmt plamuur aan elkaar
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan