Hoofdsponsor

1/35 Meine doris [wip]

Misschien dat de rubberen banden nog wat verwering mogen krijgen (en hier en daar een hapje eruit wellicht), maar voor de rest ziet dit eruit als een prachtig model!

Anders dan Swaken, stoor ik me niet aan hoe je het linkerachterspatbord hebt vormgegeven. Het kan van een andere metaalsamenstelling gemaakt zijn, de verf kan anders hebben gehecht etc.; in de praktijk zie je vaak dat een verwering allesbehalve uniform is over het hele model. Ik vind het huidige uiterlijk overtuigend.
 
Bedankt Roy voor dit compliment 😉 ik heb bij de loopwielen stukjes uitgesneden maar waarschijnlijk kan men deze niet meer goed zien door het toevoegen van de pigmenten 😡 ik kan ook nog proberen om een foto daar van te maken maar dit is nu niet echt mijn sterkste punt het fototoestel 📷😉
 
Nou Danny, voor een "eerste" keer heb je toch enorm je best gedaan !
Het is duidelijk te zien dat jouw ervaring met figuren hier heel goed van pas is gekomen.

Knap werk tot hier toe, maar ga ook zeggen hoe ik een verwering als deze beleef.
Is niet bedoeld als kritiek dus...

De verwering als kunst op zichzelf vind ik heel goed uitgevoerd, de Panzer ziet er inderdaad uit als een
afgeragd beest. Het drama druipt er van af bij wijze van praten, zeer gaaf twisted_zpsfsccxzhk.gif

Realistisch vind ik het echter niet, tenzij het een voertuig voorstelt dat ergens is achtergelaten en al
een paar maandjes stil staat.
Een vechtmachine als deze had geen lange levensduur en kreeg gewoon de kans niet om zo afgeragd te raken.

Dramatisch zeer geslaagd, maar qua realisme niet overtuigend is mijn mening (tenzij je een crew weglaat en wat onkruid toevoegd ;) )

Hoe dan ook... het bekijken van jouw model kunst is altijd de moeite waard bravo_zps71206f4b.gif
klein verzoekje daarbij : zou je misschien wat grotere foto's willen/kunnen plaatsen ?

veel plezier bij de voorgang :D
Peter
 
Beste Peter ik zie dit zeker niet als kritiek maar als een zeer positieve noot😉 waar ik nog heel wat kan van leren en verbeteren aan deze panzer dus weer een idee er bij zou ik zeggen😉
Alvast bedankt voor jou fijne inbreng en je terechte opmerkingen en je scherp 👓😉
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan