Hoofdsponsor

1/35 Meine doris [wip]

als da niet mooi is dan weet ik het ook niet meer hoor .
gr dirk d
 
zeer knap gedaan !.....................
 
Applaus een echt meesterwerk, ik viel bijna achterover met stoel en alles er bij als ik dit zag.sdfkkjskng
 
Bedankt jongens😉,deze week word het gereedschap afgewerkt en op de Motorluiken geplaatst,daarna zal ik de wielen afwerken en de metalen tracks monteren als deze werkzaamheden gebeurt zijn zullen de figuren de volgende stap worden en als laatste de ondergrond afwerken😉
 
Hey,

Indd, wat een knap stukje modelbouw, jouw kennende zal dit terug een vignette worden om vingers bij af te likken :) ;)
 
Die gaat waarschijnlijk wel wat prijzen winnen als je hem de kans geeft!
 
Prachtig gedaan Danny! Ik vind het op zich al een kunst om een model 'levendig' te laten overkomen! Ik zie dat je net als ik ook de olie verf van Van Gogh gebruikt. Ze kosten wat minder dan die van abteilung en ik vind ze evengoed, al heeft Abteilung wel wat meer kleuren die door ons gebruikt worden.
 
Hier heb je volledig gelijk in Machielske dat het assortiment van Abteilung wel wat uitgebreider is dan die Van Gogh,ben nu bezig met de tracks te monteren wat een deftig klusje blijkt te zijn maar de vorderingen gaan goed vooruit...;)
 
Ondertussen toch nog even de tijd gevonden om tussen alle drukte op het werk een kleine update neer te zetten...

013_zpsthevzvgf.jpg

012_zpscwv6zioz.jpg

011_zpsk02nxdwf.jpg

010_zpsadgfjtru.jpg

007_zps6tnlazef.jpg
 
Lekker mooi vuil/gebruikt/afgepeigerd beest ;) , ziet er goed uit Danny !
 
Magnifiek ik sta hier weeral vol verbazing in mijn ogen zijn jullie kunstenaars , ik zou dit graag ook eens 1 keer willen kunnen en doen maar ik weet niet op wat , dat komt nog wel hoor als ik jullie zo bezig zie kriebelt het hier ook , maar ik zit met mijn kleuren handicap en dan zal ik er niet veel van terecht brengen . Ik zal al eens eerst proberen wat roest aan te brengen dan sta ik wat verder denk ik
Daarom dat ik nooit verweer en altijd van show-room modellekes maak , maar ooit ga ik me eraan wagen en slaat het tegen dan slaat het maar tegen maar dan heb ik het toch geprobeerd he
Grt
Marc
 
Zeer mooi Danny, maar zou je de tracks aan de binnenkant, daar waar de loopwielen en de tanden van de trekwielen de track raken, niet iets meer metaal maken?
Door de wrijving zal daar weinig roest en/of vuil opgehoopt worden...
 
Zeer mooi Danny, maar zou je de tracks aan de binnenkant, daar waar de loopwielen en de tanden van de trekwielen de track raken, niet iets meer metaal maken?
Door de wrijving zal daar weinig roest en/of vuil opgehoopt worden...

Zeer terechte opmerking Beyond gaat in orde gebracht worden 😉
Bedank jongens voor deze mooie en positieve noot👍
 
Hey,

Danny, pracht exemplaar, weeral.... :)
Een kleine maar, op het achterste linker spatbord heb je een grote roestvlek zitten. Gezien de sterke verwering op het ganse voertuig misschien dan toch gaan voor wat meer aflopers op die achterste roestvlek, daar mis ik het, desnoods heel subtiel maar toch zichtbaar....
Is uiteraard maar een kleine opmerking maar spring bij mij in het oog.... :)
 
Hey,

Danny, pracht exemplaar, weeral.... :)
Een kleine maar, op het achterste linker spatbord heb je een grote roestvlek zitten. Gezien de sterke verwering op het ganse voertuig misschien dan toch gaan voor wat meer aflopers op die achterste roestvlek, daar mis ik het, desnoods heel subtiel maar toch zichtbaar....
Is uiteraard maar een kleine opmerking maar spring bij mij in het oog.... :)

Terechte opmerking swa hier gaan we het nodige voor doen 👍
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan