Ik heb destijds in mijn M8 een pinup foto gehangen, dat werd al 'ns meer gedaan. Ferme vorderingen weer !
wauw, waar vind je zo een kleine pinup foto's dan? die moet toch heel klein geweest zijn?
grtz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb destijds in mijn M8 een pinup foto gehangen, dat werd al 'ns meer gedaan. Ferme vorderingen weer !
je kan er wel een tissue in steken
Ik denk dat er zonder pinup ook wel gekwijld wordt op jouw modellenHier een pin-up die ik in één van mijn modellen gekleeft heb. Heb er wel voor gezorgd dat ze haar topje van haar bikini nog aan heeft want wilde niet dat er gekwijld werd op mijn model......
Kevin, ik raad je aan om Burnt umber, burnt sienna, zwart, wit en Raw ocre te kopen in een speciaalzaak. Daarmee kan je simpel de geweldigste washes maken !
Hey,
Mooie bouw, maar misschien een kleune tip, ik zou de liggende vlakken wat meer oplichten met een lichtere variant van je basiskleur, dit is dan de eerste verwering die je gaat toepassen om nadien dan de aanval te openen met de oliewashes. Om een natte indruk weer te geven kun je gebruik maken blinkende vernis.
De rainmarks van MIG is een goed product maar ik raad je aan om te verdunnen zofdat je meer controle hebt over hetgene wat je doet.