Hoofdsponsor

1/35 M8 Greyhound [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk gebouwd, ziet er echt uit. Zie wel dat de emmers er niet op hangen.
 
Leuk gebouwd, ziet er echt uit. Zie wel dat de emmers er niet op hangen.

Idd buzzy, deze moeten nog afgewerkt worden en dacht deze dan onder de rugzakken te hangen... Dat ze aan die baar hangen due rond de koepel loopt...
 
Deze foto is misschien interessant voor u, het is hetzelfde onderstel maar zonder koepel.
Hier liggen spullen achteraan vast gebonden.
main.php
 
Die mannen deden vanalles, ze monteerden zelf racks aan de zijkanten, laste haken en ogen, sjorde materiaal vast achter de koplampen enz. bij de M20 werden soms rugzakken vastgemaakt aan de ring tot groot ongenoegen van sommige officieren want die .50 moet wel 360° kunnen ronddraaien!:O
Er waren er zelfs bij die klemmen maakte aan de zijkant om hun geweer in te hangen... je kan alle kanten uit!
 
Idd, ga mss straks nog wat bijmaken als ik de tijd nog over heb... Moet nog es op de originele fotos zien...
 
Dat is een prachtig voertuig geworden, Kevin.

Alleen jammer dat je de bepakking in dezelfde kleur gestoken hebt als het voertuig. In het Amerikaans leger is in principe "alles" in het Olive Drab of Khaki, maar hierin zitten enorm veel kleurschakeringen ! Maak hier gebruik van. Google eens in Afbeeldingen. Of de twee foto's die Walesha plaatste, tonen ook reeds twee verschillende kleuren OD.

Ter illustratie, twee foto's die ik nam op een bijeenkomst van 'oudgedienden', in Rumes : Comme en '44.

attachment.jpg attachment.jpg

Zoals je kunt zien is de bepakking totaal verschillend tov de Jeep. De emmer is hier in OD, maar soms zijn ze ook in Khaki, zoals de rugzak in het reservewiel.

Wat variatie in de kleuren zal een totaal ander beeld geven aan je model.

Groeten Rik
 
LIFECOLOR heeft daar een setje voor met verschillende tinten OD.
main.php

Misschien ben je hier iets mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja idd, de foto verandert wel een klein beetje met het gelige licht maar idd ze zijn zo nog te donker... ga hier onmiddelijk verandering in gaan brengen...

ah van lifecolor heb ik nog setjes, maar deze nog niet.. moet ik binnekort eens voor gaan zien ...
 
@Walesha: Deze zijn normaal te vinden in de modelbouwwinkel of op internet en als ik het me goed herinner kosten ze tussen de €17 en €19.
Zo heeft LIFECOLOR verschillende sets. Voor de Russische voertuigen ook een in OD maar nog andere tinten en voor Duitse voertuigen maar ook voor uniformen en wapens.
Ik gebruik deze heel graag en zijn ook gemakkelijk in gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan