Hoofdsponsor

1/35 Kleine Befehlspanzer (SdKfz 265). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is af, nu nog drogen en bidden voor goed licht om een paar foto's te plaatsen !
 
Staat die daar al meer als twee dagen te drogen zeg.
Welke verf gebruikte gij :) :)
 
Hij heeft misschien alles in olieverf gedaan? Ik zie den G da nog wel door zijnen AB jagen...
 
Haha, nee mannen, ik heb verdorie geen geschikt touw om m'n stowage op het achterdekje mee vast te maken, ik wil de boel graag netjes af hebben als ik nu foto's toon...en ja, er zit nog een extra olieverf-droge-dreklaag op de onderkanten van de bogies etc. en die is niet droog...alhoewel nu...
 
Is dat dan geen Rus? Hoe noemen ze haar alweer? Katiouscha ofzo?? :D

Stalinorgel

@ Guy : nee jongen, ge moet je kop niet laten zot maken door de gehaaste mannen :nowink: doe maar op uw gemakstjes :8
 
er word hier met grote spanning gewacht
op GUnit zijn -foto--foto-

laat ze maar komen hé

:)::)::)::)::)::)::)::):

tom
 
Famo, ik ben hier een plafond aan het leggen, 't is te zeggen ik moet een dikke driehonderd gaatjes boren in m'n betonplaat om nagelpluggen in te rammen...anders had ik zeker eerder klaar geweest. Maar je hebt gelijk, geduld loont.

Marc, ik heb een paar foto's, coming up very soon !

Tom, ze komen eraan.

Koen, ik ken dat vriend, als ik Modelbouw@ open krijg ik dat gevoel ook. Hier wordt op een hoog niveau inspirerend werk geleverd.


LAATSTE UPDATE (Yes !) :

Ik krijg het niet voor mekaar om foto's te maken die het model eer aandoen, maar ik riskeer het bij deze...

Eerst vertel ik wat ik nog gedaan heb zo op't laatst :

- een bak aardappelen gemaakt, de zak werd definitief geschrapt, afgewerkt in acryltjes, zanderig effect gemaakt met nat opgebrachte pigmenten,

- een nieuw doek gelegd van Milliput, afgewerkt met acrylverf en washes van olieverf,

- een geschikt koord gespannen en behandeld met Grease Stain van Mig, voor een vuil vettig uitzicht + een pigmentbehandeling van light dust,

- een laatste behandeling met uitgedroogde modderkleur (olieverf) ter hoogte van het loopwerk en de laagste gebieden van de tank,

- de tracks : voorzien van zandtonen (acryl in zeer dunne laagjes) en langs de kant waar ze de grond raken met een schuurpapier het "zand" weer weggeschuurd, grafietbehandeling waar vereist, lichte zandwash

en uitgedroogde modder (olieverf) voor extra tonaliteiten.



51-1.jpg



53-2.jpg



52-1.jpg



Als de tank op z'n sokkel staat, volgt er een serie in de Afgewerkt rubriek.

Bedankt voor jullie niet aflatende support en vooral zeer goede adviezen, blij dat ik bijvoorbeeld het roer heb omgegooid na Marc's interventie mbt. het doek (ik had er te veel plooien in zitten, blijkt nu).

Dit was een tussendoorke maar ik heb hier enorm veel van opgestoken !

Groeten en ik ben benieuwd !
 
Laatst bewerkt:
GUnit , je aardappelbak ziet er net en prachtig geschilderd uit

vond je andere doek ook goed maar deze is even goed gemaakt

het is een topic met topbouw werk geworden

hij zal mooi gepresenteerd staan op je sokkel strak

en een gouden plakaat zou op zijn plaats staan

tom
 
Dit is echte topbouw GUnit,dit voertuig zou zeker een plaatsje verdienen in het boek The Belgian School "Flemish masters"...;)
 
En dat durft hij een "tussendoorke" te noemen :O

Het is zeker weten een tussendoorke van hoogste kwaliteit....
En inderdaad, de bak met aardappelen ziet er beter uit.

Zeer mooi werk GUnit (maar dat is bij jou "normaal" hé ;) )
 
Echt prachtig, wil hem dan ook zo snel mogelijk live zien;)

Cheers,
André

PS: Guy ik heb u een PB gestuurd!!!
 
Mijn avond kan niet meer stuk als ik die mooie commentaren erop nalees. Dank vrienden !

André, bedankt voor de tip mbt. de foto's !
 
Op volgende beurs dus weer een gouden plakaat zene.
Mooi tussendoortje.
Wat word dat bij het echte werk?
 
Schoon! Schoon! Schoon!Schoon! Schoon! Schoon! Schoon! Schoon!
Schoon! Schoon! Schoon!Schoon! Schoon! Schoon! Schoon! Schoon!
Schoon! Schoon! Schoon!Schoon! Schoon! Schoon! Schoon! Schoon!


Zeg Guy, heb ik al gezegd dat ik die tank schoon vind?


Prachtig maatje, ere wie ere toekomt!!!



Droop
 
Yo Guy,

Hemeltje...ik hab al veel mooie modellen gezien...maar dit zit bij de top Guy. En ik durf wedden dat ie in het echt er nog beter uitziet. Meesterlijk hoe je met de kleuren speelt. Mooi héél mooi...

Greetz Nico


ps: een plaatjes vrij op de bench ;-)
 
Bedankt mannen, dit geeft moed om de 38(T) aan te pakken, en ik beloof het : geen grijs ditmaal !
 
en hier sta je dus met open mond naar te kijken en kan je enkel maar zeggen, mooi, mooi, ... die laatste veranderingen maken het geheel wel beter. benieuwd wat er gaat gebeueren met de 38t, maarzal ook wel een kunstwerkje worden... mss kleurmodulatie met cammo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan