Hoofdsponsor

1/35 Kleine Befehlspanzer (SdKfz 265). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey G,
ziet er erg goed uit. We verwachten niet minder van je.

Alleen je foto's doen het model niet alle eer aan en dat is wel spijtig. Jij kennende ziet dit werkje er in het echt nog 5X beter uit...
 
en ik beloof het : geen grijs ditmaal !

Ik zal mijn zonnebril dan maar niet te ver wegleggen :laugh::laugh::laugh:

Wat je model betreft Guy, kortweg : prachtig ! Nu ja , we hadden eigenlijk niets anders verwacht...... :8

@ Silenoz : Wat dat voorstel over de camo kleurenmodulatie betreft. We zullen Guy eens helemaal zot maken.
Guy durft dat toch niet !!!!! :nowink:
 
@ Silenoz : Wat dat voorstel over de camo kleurenmodulatie betreft. We zullen Guy eens helemaal zot maken.
Guy durft dat toch niet !!!!! :nowink:

Camo is voor echte mannen :laugh::laugh:;)

Kan niets meer toevoegen dan wat er al is gezegd dus toppie.

Ik zal wel eens foto`s willen zien van de twee panzertjes naast elkaar op een foto om het verschil in kleur tussen deze twee te zien :)

Ron
 
Absoluut topwerk he. Wanneer zien we deze wedstrijden winnen? ;-)

J
 
Euh...............mmhhhh.........euh
Ja wat moet ik hier nog aan toevoegen, schitterend man.
Nu nog strak op een sokkel met een naamplaatje zi en t'is volledig af.

Ps. je patattenbak ziet er toppie uit.
 
Die heb je zeer netjes gemaakt.
Ziet er schitterend uit.
 
GUnit , je aardappelbak ziet er net en prachtig geschilderd uit

vond je andere doek ook goed maar deze is even goed gemaakt

het is een topic met topbouw werk geworden

hij zal mooi gepresenteerd staan op je sokkel strak

en een gouden plakaat zou op zijn plaats staan

tom

Kan het niet beter uitdrukken.:You_Rock_Emoticon:
 
Silenoz, 100 % zeker een camo, voor minder ga ik niet, bedankt !

Marc, bedankt, blij dat ik veranderingen heb gedaan. Het schijnt zo te lezen goed uitgepakt te zijn.

Koen, bedankt, da's altijd met foto's in mijn geval, ik heb geprobeerd om de foto's iets meer naar het origineel uitzicht te doen neigen. Het heeft allemaal wat meer diepte nu.

Famo, ik ga er wetens en willens met mijn beide benen inspringen, het wordt een kleurmodulatie 3-tonencamo ! Bedankt !

Ron, ik trap er met beide benen in, ik ga voor een kleurmodulatie 3-tonencamo, lap zie ! ..."Echte mannen..." Poeh ! Bedankt makker !

Paper Panzer, euh wedstrijden ? Ach wie weet...bedankt !

Yvan, dank u !

DJs, de patatten moésten erbij ! Hij zal er nog een paar verloren hebben eens hij op het display staat. Bedankt !

Camaro69, bedankt man, zeker ook omdat je in eerste instantie geen militairbouwer bent, toch ?

Joshua, ik ben vereerd, je eerste bericht en dat in mijn topic !

Erwin, bedankt, ik ben blij te vernemen dat ik een steen ben lol !
 
Hey, :)

Ja Guy, ik kan niet meer zeggen dan hetgene hiervoor allemaal is geschreven, indd, een prachtstuk geworden. Terug museumklasse...8):wow::wow:
Zeg, komt ge naar Hoboken, vorig jaar elkaar daar ook gezien, en breng deze maar mee dan, kan ik in het echt bewonderen dan. 8);)
 
Guy, ik word er echt stil van.... Schitterend gewoon! Ik kan niet meer zeggen
 
Dank jullie wel mannen !

De eindfoto's staan er op, ze zijn te vinden in de rubriek "Afgewerkt " !

Veel kijkplezier...
 
Guy, ik kom veel te weinig op het militair spul kijken, maar dit is een mooi model geworden!


Fred
 
Mercikes Fred, we hebben daar gewoon de tijd niet voor he, om echt alles te bekijken en te beantwoorden.

Bedankt makker !
 
GUnit het is weer een plaatje geworden hoor.

Misschien eens een foto met die twee panzertjes naast elkaar om het verschil te zien tussen de beide modellen????

Ron
 
GUnit het is weer een plaatje geworden hoor.

Misschien eens een foto met die twee panzertjes naast elkaar om het verschil te zien tussen de beide modellen????

Ron

Dorie, dat had je nogal eens gevraagd, ik maak er werk van Ron !
 
Hier eindelijk beide modellen op sokkel zoals verzocht door Ron.

SDC10149.jpg

GUnit.
 
Zoals eerder al gezegd dit is echt schitterend wat je kan met verf nietwaar Gunit.Ook de bouw zelf is fenomenaal mooi zeg en prachtig realistisch.
 
Ik val waarschijnlijk in herhaling maar het zijn prachtig gebouwde, geverfde stukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan