Hoofdsponsor

1/35 Kleine Befehlspanzer (SdKfz 265). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
een zeer realistische zak aardappellen , mooie uit leg hoe je hem trouwens maakt

tom
 
Ha de Duitsers kunnen kartoffelen eten :D.
Mooi gelukt zo ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank voor het bezoek in m'n topic mannen, spijtig genoeg kan ik hier geen frieten uitdelen !

Silenoz, dat doe ik met een zakdoekje uit fijn linnen.
 
Laatst bewerkt:
En te denken dat we vaak zo'n toebehoren kopen in een set, terwijl dit gemakkelijk zelf te maken is! Mooie afwerking ook, past perfect bij de rest :)
 
Dat geeft hoop dan he Burglar !

Ik heb lang moeten zoeken en puzzelen eer ik iets had waar ik achter kon staan, inzake het rommeltje achterop.

Na enkele wijzigingen werden het dus de twee houten kisten, de watercan, een helm, een doek met een aardappelzak van jute erop, en een kleinere kist die volledig bedekt werd met een zeil (deze moet nog geschilderd worden).

Nu moet alles nog helemaal op mekaar afgestemd worden, enkel het grijsblauwe doek is bijna klaar.

SDC18870.jpg
 
Alles is reeds gezegd hé.
Het ziet er gewoon schitterend uit.
Of hoe een kleine kit door juiste schildertechnieken en aankleding een WOW effect oproept.
 
Ik ga toch tevreden zijn dat ik dit af kan ronden Erik, ik merk al langer hoe meer dat ik bouw en afwerk met de voortgang van een slak...
 
..... ik merk al langer hoe meer dat ik bouw en afwerk met de voortgang van een slak...

tis toch ook een bepaalde snelheid.....:8

Die attributten achteraan komt er daar nog een touw of kabeltje omheen of over ? want ik denk dat na de eerste beste bocht die gasten zullen mogen uitstappen om hun boeltje op te rapen :unsure:
 
De spullen komen goed tot zijn recht op het achterste gedeelte vind ik , GUnit
je legt er je ziel in en is dat dan op slakken tempo ( te rap is ook niet goed want dan maak je fouten ) de ene geeft meer tijd dan de andere om te bouwen


tom
 
want ik denk dat na de eerste beste bocht die gasten zullen mogen uitstappen om hun boeltje op te rapen :unsure:

Ja en als de patatten onder de tracks komen hebben ze puree :D
 
Ik ga toch tevreden zijn dat ik dit af kan ronden Erik, ik merk al langer hoe meer dat ik bouw en afwerk met de voortgang van een slak...

Mss niet heel snel afgewerkt, maar wel tot in het kleinste detail verzorgd, en heel leerzaam om te volgen...
 
Ik ga toch tevreden zijn dat ik dit af kan ronden Erik, ik merk al langer hoe meer dat ik bouw en afwerk met de voortgang van een slak...

Haast en spoed, zijn zelden goed....

Prachtig resultaat, en origineel...

Keep up the (very) good work GUnit ;)
 
Eerlijk gezegd Erik, had ik niet gedacht dat deze kleine prutsdingetjes ooit door mijn handen zouden gaan. Maar het zijn plezierige modelletjes waar ik m'n dada wel in vind.

Ha Famo, er komt een gesjord koord rond de vracht, maar eerst moet wel alles op z'n plek staan he...ze gaan niks moeten oprapen, tenzij misschien een kartoffeltje.

Tom dank je, ik probeer inderdaad alles wat uitgebalanceerd te brengen ja...

DJs, jep, en puree da valt nie mee, dus koordje errond.

Silenoz, en ik durf dat dan nog een tussendoorke te noemen, gelukkig is het einde stilaan in zicht.

Beyond, ik kijk uit naar de dag dat bij jou alles weer z'n oude vertrouwde gangetje kan gaan, zodat hier nog meer prachtige zaken te zien zullen zijn.
 
Nette layout hoor het is net genoeg om niet druk over te komen.

Ron
 
Guy, dat is weeral een pareltje dat je aflevert hoor !
 
Beyond, ik kijk uit naar de dag dat bij jou alles weer z'n oude vertrouwde gangetje kan gaan, zodat hier nog meer prachtige zaken te zien zullen zijn.

Ik ben er mee bezig ;)
Eerst nog een verhuis in het vooruitzicht denk ik.... (MAAR.... met een mooie hobbyruimte erbij :D )
Dus ik kom wel terug hoor, ben al terug meer op het forum aan het rondneuzen, dus dat is een goeie start hé ;)
Hopelijk tot op de ledendag...
 
Dank jullie wel mannen, ik las graag dat het zo net genoeg is, niet te druk. Dan hoef ik me niet meer suf te zoeken voor extra items.

Vandaag heb ik de reservetracks verder aangepakt.

Eerst een bruine mengeling van witte primer en leatherbrown.

Dan verschillende bruintjes gemengd van acryl zie op de foto.

Na uitharding enkele washes van omber, oker en sienna zie tubes op foto.

Afsluitend een drybrshing van drie tonen "roest" met acryl voor een mat effect.

SDC18873.jpg

Een deugdelijke foto volgt vanavond, nu werken...
 
De foto van de reservetrack, spannend is anders maar ja...

Deze reservetrack komt dus voorop, waar ze tevens dient als additional armor.

Goei weekend gasten !

SDC18885.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan