Hoofdsponsor

1/12 Hell from Hell (Yamaha V-Max schaal 1/12)[WIP]

Ziet er (momenteel) goed uit vind ik. Even laten bezinken en morgen nog eens bekijken als het al dan niet goedgekeurd kan worden. Misschien nog een paar scheurtjes in maken ergens?

attachment.jpg
 
Ik vind het super dat je je drive weer gevonden hebt,en wat je doet doe je goed.dus volhouden en vooral je heel goed amuseren . Gr Lode
 
Je ziet met eigen ingevingen komt ge soms ook wel ver he TOPIE
Marc
 
Hey,

Alain, dat ziet er meer of goed uit. Dat papier ziet er afgeleefd uit dat het geen naam heeft. Dit komt heel realistisch over, je ziet, je komt er wel. ;)
Knap werk m8. :);)
 
Je ziet, als het even tegen zit, alles even laten bezinken en dan komt het opnieuw kriebelen...
Met een zeer mooi resultaat als gevolg ;)...
 
Dankjewel mannen.

Net een test gedaan om de papiertje in het kastje te plakken. Het bovenste is met verdunde houtlijm en het onderste met pure houtlijm. Het plan was om het te laten drogen en dan te zien wat het beste is maar het lijkt me nu al duidelijk dat de verdunde houtlijm het beste resultaat geeft. Dat vermoedde ik al maar om zeker te zijn toch beide getest.

attachment.jpg

Nu nog wat mos plakken op de zuilen. Een wat saai geduldwerkje maar met Beethoven in de hoofdtelefoon komt dat wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Toch maar eerst de affiches in het kastje gehangen, een concentratiewerkje doordat het deurtje half openstaat. Voordeel is wel dat het ruitje gebroken is zodat ik er van die kant ook bij kon komen.

Dit is het resultaat en als zeg ik het zelf: het is geslaagd te noemen. Vooral al doordat er losse randen en hoeken zijn. Net echt…(ik weet het eigen lof stinkt maar ik ben er gewoon tevreden mee). Als iemand iets ziet wat beter kan…typ het maar neer.

attachment.jpg
 
Alain dat is nu voortreffelijk knap ik zou het graag eens in het echt zien ik denk dat ge de drive terug hebt gevonden doe zo voort maar wel op uw tempo ge ziet ge komt er he
Goed knap tof
Marc
 
Het plan is om het klaar te hebben tegen de beurs te Middelkerke, daar zal het dan te zien zijn in levende lijve. Het tempo ligt zeer laag (voor mijn doen) maar het is de enige manier om het goed te doen, ik zal er inderdaad wel komen.

Het vogelnestje was ik vergeten, bij deze is het nu ook in het kastje gelijmd. Het past er goed in vind ik en het ziet er ook natuurlijk uit.

attachment.jpg
 
Prachtig het doet me echt deugd dat ge er terug inzit
Marc
zo een dipje krijgen we allemaal wel eens hoor
 
Hey,

Yep, meer of goedgekeurd, doe zo verder ...😉👍
 
ja man als ik dat maar eens kon top
 
Het dipje is nu weer een beetje weg dankzij het bezoek aan Miniwheels te Lichtervelde. Daarom vanavond nog wat verder mos plakken en op m'n tanden bijten om niet aan de vrachtwagen te beginnen die ik daar kocht.

Pascal: je kan dit zeker ook hoor. Veel geduld, teststukjes, luisteren op het forum en de tips die je daar krijgt toepassen. Gaat het even nniet meer dan leg je wat aan de kant en focus je je op een andere hobby. De goesting zal dan wel weer terugkomen.

Het mos…een boompje plukken, de plukken heel klein snijden en dan op de zuil kleven met houtlijm. Een geduldwerkje…maar de moeite waard om er de tijd voor te nemen.

attachment.jpg
 
ge ziet het he Alain na zo een bezoekje is de kachel weer goed opgeschud en zit het vuur er weer in he en je geraakt er zo weer in he
grt
Marc
 
Coachke: Beetje per beetje zal het goed komen dit diorama en Michiel54, geen probleem, het is maar als iedereen tips deelt dat het modelbouwen kan groeien bij beginners. Weet ik uit ervaring.

En nu de hamvraag: waarom ben ik niet 100% tevreden met het mos? Het ziet er uit zoals op de vele foto's die ik al vond en toch heeft het niet echt een WOOHOO-effect voor mij. Of ben ik te kritisch voor mezelf?

attachment.jpg
 
Alain,mijn gedacht een beetje te kritisch,van hieruit gezien lijkt het mos keigoe gedaan.........................
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan