Hoofdsponsor

1/12 Hell from Hell (Yamaha V-Max schaal 1/12)[WIP]

Ik vind het ook erg geslaagd.
Maar missschien is het het kleur contrast dat een beetje sterk is op de zijwand van de muur.
Als je de bovenkant van de muur bekijkt lijkt me het mos perfect gedaan.
De zijkant van de muur is ook goed maar misschien wat te eentonige kleuren.
Eventueel eens proberen om de onderliggende muur wat te verweren, of vuil te maken.
Ik kan me indenken dat waar er mos groeit er door bvb door de regen wel eens aflopende vuil-strepen zouden kunnen ontstaan of groene vegen.

Dirk
 
Hey Alain,

Kritisch zijn is goed, en ja persoonlijk zou ik minder naar het midden gaan met het mos maar dit meer situeren onderaan en iets bovenaan waar de stenen zijn gebroken. Nu, je mag dit wel zo laten omdat net een soort aan fantasiemodel / diorama wordt, vandaar dat het zeker niet stoort.
Vergeet ook niet een soort van groene wash rondom je begroeiing aan te brengen, dit mengt alles zeer mooi samen dan.
 
Ik vind het er goed uitzien,misschien je steenwerk iets meer vervuilen?
Zodat het contrast wat minder wordt.
 
Om het even goed te bekijken heb ik van één muur het mos weggedaan… :aargh4: … het blijft me niet bevallen… opgeven en een ander project opstarten? Ik begin er nerveus van te worden… Het gaat niet bepaald naar m'n zin.

Even diep ademhalen :O en de foto posten…morgen zal ik nog eens al jullie tips grondig overlopen en dan zal het wel goed komen.

attachment.jpg
 
Persoonlijk vind ik dat de klimop terecht naar boven loopt ik zou meer alles laten slingeren zal natuurlijker overkomen 😉
 
Hey,

Dat ziet er wel al beter uit Alian, dit zou ik laten. Ivm de klimop, volg ik onzen Danny in zijn redenering.
Goed bezig en laat de moed niet hangen.....😉
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan