Hoofdsponsor

1/9 H-D. Gereed.

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Eindelijk weer eens wat zichtwerk inplaats van al die kleine frubbel dingen maken en schilderen.

Plaatjes spreken voor zichzelf denk ik.

Eerst de kleuren mengen. En de laatste foto de nummers gereed voor een laagje vernis of twee om of makelijker te snijden, of om tape op te plakken en daarvan een mal te maken tape blijf niet plakken aan het papier door de vernis.

20230107_102703.jpg

20230106_142748.jpg

20230106_145009.jpg

20230107_102605.jpg

20230107_115342.jpg

20230107_102624.jpg
 
Die Talens afdichtings-oplossing kende ik niet, eens voor kijken als ik in de tekenbenodigdhedenwinkel ben.

Spannend hoe het er onder vandaan gaat komen.
 
@Roy vd M. De laatste foto van de tank laat het toch zien ? of ik volg je even niet, wat ook kan is andersom wat ook zeer goed mogelijk is :unsuree::ROFLMAO:
 
Ah ik had dat verward met een stukje afplaktape, ook wegens dezelfde rode lijn onderop. Maar de tape is er dus af zie ik nu.

Ga je dat rode streepje nog een beetje bijwerken? Denk dat je met een mes de blauwe verfrestjes in de linker onderhoek (die onder de kreukels van de tape terecht zijn gekomen) eraf kunt schrapen als je dat met veel beleid doet.
 
@Roy vd M. dat is een opstaand randje van het verwijderen van het tape, kon het nog niet verwijderen omdat de verf nog zacht was dus later even met een stugge kwast erover en het is weg. Maar kijk het sowieso even na want zag ook dat er een klein stukje rode bies ontbrak en uiteraard zal er wel verf onder de tape gekropen zijn dus een final check voor de vernis. 🙂
 
Was deze morgen nog eens hier komen kijken of er nog beweging was en patat hij is klaar.(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Wát ik er van kan zien, smaakt naar meer! Glad als een aal.
 
ziet er goed uit Ron , benieuwd naar de eindfoto's


Greetzzzz Modest
 
Heerlijk om de mensen zo nieuwsgierig te maken ben ongelooflijk nieuwsgierig naar deze prachtige bouw
Marc
 
Eindelijk is de Harley gereed na bijna een jaar op en af eraan werken. (20 februari op een ander forum gestart)
Helaas teveel foutjes in e bouw om hem bijna perfect te noemen, perfect bestaat uiteraard niet, ik had in het begin een fout gemaakt die pas later in de bouw zich liet gelden. Op en of andere manier had ik de frame helften niet goed op elkaar verlijmd zodat er iets verschil in zat dus ellende met uitlijnen van sommigen onderdelen later in de bouw. Domme fout en volgende keer beter :unsuree:

Zeer strenge controle of er niets vergeten was :oops::LOL::ROFLMAO:
IMG_5665 kopie.jpeg

IMG_5638_HDR.jpeg


IMG_5642_HDR 2.jpeg


IMG_5646_HDR.jpeg


IMG_5651_HDR.jpeg


IMG_5656.jpeg

Typisch Harley 😄
IMG_5662.jpeg
 
Lijkt mij dat het Ron triumviraat die toch wel goed bekeken heeft.
In mijn ogen een heel mooi museum model dat een ereplaats verdiend in je kast. Eens een totaal andere Harley met oog voor detail.
 
o_O Ben ik eerlijk een beetje jaloers op, als je hem niet goed genoeg vind wil ik hem wel een ereplaats in mijn vitrine geven.

(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
 
knap.
Het ondergrondje is ook mooi gedaan
 
Bedankt voor de reacties mannen (y)

Het probleem is natuurlijk dat ik het model door en door ken dus zie waar de rottigheid zit maar uiteraard is niet zo erg als het lijkt ik ben nu eenmaal moeilijk voor mezelf en dat 3x :oops::LOL:
Op naar de volgende en een keer geen Harley en standaard.
 
Prachtig model geworden Ron, chapaeu 🎩
Ik denk dat je er nog vele uren kijkplezier zal aan beleven, samen met je drieling broers :LOL:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan