Hoofdsponsor

1/35 GMC CCKW 353 open cab, Tamiya [DONE]

Wederom prachtig werk afgeleverd Erwin,zeer fijne en mooie detaillering alsook het verf en verweringswerk...was eveneens leuk om te volgen..!!!

Grtz yves,
 
ben toch weer onder indruk van resultaat en vind u deze categorie toch zeer sterk grt Pascal
 
Ziet er erg goed uit. Strak werk. Mooi project voor een dio?.
 
Erwin prachtig en inderdaad een ruige achtergrond zou het nu helemaal afmaken ...... MAAR ik heb het gevoel dat dit niet uw ding is gewoon showen is voor mij ook al genoeg , ik heb nog prachtstukken van u gezien zonder achtergrond
Marc

Marc, ik kan dat wel hoor maar als ik daar aan begin ben ik vertrokken voor een hele tijd want dan mag je van mij een combinatie verwachten dat ergens tussen het werk van Pascal en Swaken ligt.
Ik ben wel van plan om eens een "nieuw" concept dio uit te proberen dit jaar, mij eenvoudig baserend op een historische foto waarbij deze foto zal gebruikt worden als achtergrond.

Waarom ik deze voertuigen niet in een setting breng is eenvoudig omdat ik deze wil installeren in een groot geheel waarbij ze geparkeerd staan in een depot van een private verzamelaar. Zal daar dit jaar ook eens werk moeten van gaan maken.

Voor de rest iedereen bedankt voor de lovende woorden en ja, ik zal hem in Hoboken inzetten in de wedstrijd in de categorie conversies. Er is tenslotte toch het een en ander aan veranderd aan die Tamiya en Real Model kits.
 
Prachtig eindresultaat.
 
Hey,

Indd, een knappe uitwerking hier. De GMC met zijn Ben-Hur erachter vallen echt wel op.
Stel deze op een gewone neutrale ondergrond waarbij het model naar 'omhoog' komt en je zal versteld staan van je kunsten. Mooi en zekers doen in Hoboken, maar dan ben ik er wel bij natuurlijk om onzen Erwin het figuurlijke duwtje te geven.... ;) :) (zoekwelmeedoen..... ;) :) )
 
zeer knap eindresultaat. Echt prachtig
 
Erwin , met veel passie hebt je dit model gemaakt en het eindresultaat mag zeker gezien worden , netjes afgewerkt ! :)
 
Ik had jullie nog eindfoto's beloofd en hier zijn ze dan.

Eerst een serie welke gisteren genomen zijn in de buitenlucht:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Op sommige foto's is ook mijn eerste GMC, een Series 2 met metalen cabine en zonder winch, te zien. Heb dit speciaal gedaan om eens de verschillen te beklemtonen.

En dan vandaag een serie genomen in de sneeuw:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De laatste foto ook nog eens ter vergelijking tussen de 2 types.

@ Beyond: Je mag zelf de foto's kiezen die je het mooiste vind voor het eindtopic. Deze mogen wat mij betreft dan ook overgemaakt worden aan Ron voor het "Model van de maand".

Hoop dat jullie het leuk vonden.
Volgende bouw zal verder werken worden met Pascal aan een Duitse truck als hulp/bijstand voor zijn "Voertuigen miserie in Parijs".
 
Mis nog wat aangekoekte sneeuw in de wielkasten :) Maar mooie modellen geworden en links en rechts weer wat op gepikt hier.
 
Erg mooi eindresultaat Erwin, iets om werkelijk trots op te zijn.
 
Erwin je hebt het weer gefikst he man,wat een pracht resultaat geworden.
 
1 is ding is zeker je mag er trots , fier op zijn het is geweldig om naar te kijken
tof
Marc
 
Dank U , dank U,

Wel, ik moet het toegeven, ik ben ontzettend fier op mijn GMC realisaties.
Weet niet hoe het komt maar ik heb momenteel een zwak voor die US trucks en hoop in de toekomst nog veel meer GMC, Dodge en Jeeps te kunnen bouwen, wees daar maar zeker van.
Maar ik draag ook de Duitse en andere trucks in mijn hart en zal dit binnenkort bewijzen ook.

Nogmaals bedankt, zonder de steun van jullie allen zou het niet zo plezant zijn.
 
Wel ik zou zeggen gewoon doen Erwin want ik vind ze zelf mooi.
 
Hey,

Meer of goedgekeurd....en een mooie voorstelling tussen soft en hardtop, met winch en zonder....:)
Je kan bijna beginnen met een collectie..;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan