Hoofdsponsor

1/35 GMC CCKW 353 open cab, Tamiya [DONE]

Hele mooie trucks geworden. mooie sneeuw foto's ook
 
Een schitterend resultaat, en als deze geen ogen gaat opgooien op een beurs dan weet ik het ook niet. Mooi verslag en ditto resultaat...
 
Topwerk!. Vergeef het mij maar ik vind vooral de aanhangwagen erg goed gelukt. Deze lijkt net echt zoals het behoort. Complimenten zijn erg goed hier op hun plaats.

mmmmmhhhhmmm....Erwin.................................deze misschien als opvolger?.

http://www.miniart-models.com/HQ_IMAGES/BOX/1_35/35171.jpg

Deze is erg mooi!...Dat is nu echt iets voor jou.
 
Sorry maar link werkt niet, welk model had je op het oog want bij mijn weten heeft Miniart geen GMC modellen.
 
Sorry maar link werkt niet, welk model had je op het oog want bij mijn weten heeft Miniart geen GMC modellen.

Inderdaad werkt de link niet. Ik bedoelde de German fire truck L1500S LF8 w/TSA van Miniart. Ik zag helaas net pas dat het een nieuwe kit is. Dus zal deze misschien nog niet overal verkrijgbaar kunnen zijn. Maar wat een kit en model. Bestaat eigenlijk uit 3 kits. De prijs zal meevallen want Miniart is over het algemeen niet zo hoog in haar prijzen. Deze is geknipt om door jou eens onder handen te worden genomen. Al zullen smaken uiteraard verschillen kunnen.
 
35171.jpg
 
@ Homeghost: die kit heb ik inderdaad (nog) niet maar ik heb wel 4 andere kits van Miniart in stock nl. Een Russische tankwagen, Russische ambulance, Duitse Mercedes truck en een Bantam BRC-40 jeep.
Met die jeep ben ik nog iets speciaal van plan want daar heb ik een heel speciale PE set voor aangeschaft.

Miniart kits hebben mij heel aangenaam verrast in hun details en aantal stukken per kit en ik beschouw ze momenteel tot de top van wat er te verkrijgen is.
 
@ Homeghost: die kit heb ik inderdaad (nog) niet maar ik heb wel 4 andere kits van Miniart in stock nl. Een Russische tankwagen, Russische ambulance, Duitse Mercedes truck en een Bantam BRC-40 jeep.
Met die jeep ben ik nog iets speciaal van plan want daar heb ik een heel speciale PE set voor aangeschaft.

Miniart kits hebben mij heel aangenaam verrast in hun details en aantal stukken per kit en ik beschouw ze momenteel tot de top van wat er te verkrijgen is.

Ja inderdaad zijn Miniarts kits erg goed om te doen in zowel de details alsmede de pasvormen. De tankwagen en de ambulance zijn ook erg mooi.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan