Hoofdsponsor

1/35 "Getting up again" schaal 1/35 [wip]

Beetje dorre grassprieten geplant zodat het er wat echter uitziet. Een geduldwerkje maar wel de moeite waard vind ik.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Deze hoek vraagt nog iets, misschien een klimplant die wat over de kisten groeit. Nog eens bekijken bij het ochtendlicht.

attachment.jpg

De affiche is geslaagd, de letters van op de achterkant zijn niet meer te zien.

attachment.jpg

Morgen eens foto's nemen bij daglicht, het zal mooi weer zijn zegt het weerbericht.
 
moet zeggen dat ik dit diorama zeer knap vind en fiets is er prachtig uitgekomen top grt Pascal
 
Mooi resultaat. ..
Als ik het heel goed begrijp word dit de achterkant van het dio wat ga je dan aan de voorkant voorzien blijft deze leeg of niet....
 
Wel Alain, ik vind dat je een geweldig goed resultaat aan het bereiken bent met dit dio!
Echt knap hoor !
 
Het diorama is inderdaad goed geslaagd, ik ben er tevreden over.

Dit is in theorie de achterkant van het diorama maar ik heb er de voorkant gemaakt om eens buiten de gebaande paden te treden. Aan de andere kant zal enkel het eerder gemaakte karretje te zien zijn en misschien nog wat speelgoed die na afwerking kan toegevoegd worden. Nu heb ik geen dergelijk speelgoed maar inspiratie zal wel komen.
 
Dit wordt toch een topwerkje hoor !
 
ja zeker het is echt prachtig hoe je het hebt aangepakt..heel mooi.
 
Mensen, het is zover: hier komen de eindfoto's. Het was geen makkelijk diorama maar het is afgewerkt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik vind het diorama heel mooi gemaakt enzo, maar ik zie niet echt een onderwerp.
Meestal trekt het onderwerp de aandacht (ik denk bij je beginpost dat dit de fiets moest worden...), maar dat gevoel heb ik hier niet echt.
 
Dat klopt en dat is ook exact de reden waarom modelbouw misschien niet zo geschikt is voor mij. Elk project begint een eigen leven te leiden en nooit komt het er uit zoals ik voor ogen heb.
 
dat heb ik niet gezegd hé ;) de omgeving is mooi, maar ik mis een onderwerp. Gewoon een persoonlijke mening

Mijn projecten komen ook vaak niet uit zoals ik het in gedachten had toen ik de doos voor mij zette :)
 
Dat heb je zeker niet gezegd JordiC, dat had ik zelf ook al opgemerkt en nog geen enkel project is gelopen zoals gepland.

Misschien een idee voor een groepsbouw of een aparte klasse bij wedstrijden: "Geen Onderwerp". Ik blijf het moeilijk vinden modelbouw, er komt zoveel bij kijken. De technieken begin ik onder de knie te krijgen maar nu enkel nog een goed onderwerp vinden (en me daar dan ook aan houden). Hell from Hell zal nog wat aan de kant blijven staan want ook daar is er geen echt onderwerp. De VMax was al afgevoerd.
 
Inderdaad een geslaagd dio,maar ik stel me toch de vraag hoe gaan de mensen weten dat het de achterzijde is 😉persoonlijk zou ik het niet zien...
 
Ik persoonlijk vind dat geen probleem. De platgetreden paden in de modelbouw hoeven niet steeds opnieuw te worden begaan.
 
De opzet is mooi aan het worden, maar ik verwachtte nog geen eindfoto's :nowink:

Ik mis nog wat samenhang tussen bepaalde items en je ondergrond.
Je wil de indruk geven dat alles er al een tijdje geleden achtergelaten is, maar er heeft ergens een tuinman alles mooi onderhouden tussen de rommel :))
Persoonlijk ben ik ook niet zo overtuigd van de witte sprieten tussen het gras.
Je hebt nog een tweede fiets liggen? Waarom maak je die niet zonder wielen? Enkel het frame. Die kan je daar dan ook ergens laten rondslingeren.
Ik mis ook je videoconsole op je dio. Leg deze daar ook ergens overgroeid met planten.
Plasticzakken met sluikstort (kan je van echte plastic zakken maken ;) ),....
Je kan dit dio nog veel hoger tillen dan nu het geval is...

enkele vb:
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Voorlopig zal dit diorama blijven staan zoals het is, ik ben het beu om er aan te werken. Misschien komt er een dag dat ik extra inspiratie kan vinden of ergens op een beurs (als ik daar ooit nog eens kom) iets zie wat er bij past.

De tips zijn goed en zullen zeker meegenomen worden op dit dio en volgende dio's.
 
Ik begrijp het niet meer MrArtex 😉is modelbouw wel de juiste hobby voor u...
 
Jij bent enorm onzelfzeker..
en de bevestiging van anderen dat dat niet zo is is eigenlijk onbelangrijk.

amuseer jij jezelf ? waarschijnlijk een grote JA
Ik vind dat jij altijd iets uniek bouwt/probeert te bouwen

heeft dit dio een onderwerp ?
serieus ...who cares ? /rolleyes

jij bouwt wat je graag wil en daar gaat het hem om.
het onderwerp in dit diorama: MrArtex zijn fantasie en bouwplezier en uitleving van technieken.
(of accessoires van tegen de muur van den buurman 1/??? van Miniart)


En ik zou zeggen doe zo verder tijd die je spendeert op de manier dat jij die wil spenderen is Perfect bestede tijd.
Is modelbouwen iets voor jouw ?
dat weet jij alleen, zolang je er plezier in hebt, blijven doen.

en trouwens: Goe en knap bezig!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan