Hoofdsponsor

1/35 "Getting up again" schaal 1/35 [wip]

daarom heb ik ook verschillende malen vermeld dat het mijn persoonlijke mening is ;)
 
Helemaal met Guy eens iedereen beleef deze hobby op zijn manier en niet die van anderen tenzij je op de Oh en Ah`s g eil ben dan moet je voor de anderen gaan bouwen maar dan gaat de Artex style verloren.
Geslaagd dio in ieder geval en het mag er best wezen alleen zal ik nog wel even nog de houten rand afwerken met een likje zwart dat staat ook nog een stuk netter ;)
 
Ik had net hetzelfde idee als Ron nl de rand van je base zwart verven.

Ik vind dit een zeer geslaag dio. Het feit dat je van gedacht verandert inzake het onderwerp tijdens de bouw maakt niet uit. Je kan nooit alles 100% op voorhand plannen. Zoals Guy zegt, het plezier van het bouwen komt op de eerste plaats. De rest is bijzaak.
En dat is nu net het leuke aan modelbouw, je kan het doen wanneer je wil, zolang je wil, of als het eens tegenzit, gewoon een tijdje niet bouwen.

Alain, je hebt in ieder geval een hele reeks technieken onde de knie waardoor je hier een klasse dio neerzet.
Onlangs liet je vallen dat je ook figuurschilderen wil gaan doen. Ga er gewoon voor. En wie weet kom je straks op een figuurtje uit dat perfect op dit dio past.

Dirk
 
in mijn ogen,en dan mijn ogen enkel, is een dio een momentopname van het is eender wat.......er hoeft geen HOOFDONDERWERP in te zitten want het kan bvb gaan over een pak weg 50 m.steeg of provinciebaan of zelfs een keuken op een donderdag ergens in juni,het maakt ni uit.zoals hierboven al is aangehaald er moet niet gebouwd worden volgens de platgetreden paden, integendeel,fantasie kan enkel vernieuwend werken.Alain volg gewoon je hersenkronkels en doe je ding !!! wat anderen er van denken doet eigenlijk niet terzake want hetgeen je doet doe je goed,en onze hobby kan wel een verfrissende wind gebruiken.dus kort gezegd.....laat je niet ontmoedigen !!!!!!!!................
 
ik wil ook nog eens aanhalen dat ik nog steeds niet aan bouwen ben toegekomen wegens gezondheidsproblemen maar hou je vast want volgende week ga ik er tegenaan en zodra ik een fotomasjien heb ga ik zowaar nog posten ook !!!!!:D:D:D ....................
 
Das goed nieuws , hebt ge al beslist welk fotomachien het gaat worden ,
 
marc ik denk zoals alain een i pad ,die maakt daar mooie fotos mee.maar ik zou ene moeten vinden die niet meer gebruikt wordt om te "ipadden" want anders te duur e.grtz.....................................
 
Hey,

Alain, dat is meer of goed gekeurd man, prachtig diorama die een stilleven met zich meebrengt. Vroegere schilders deden ook stillevens, meestal zijn dat fruit- of bloemonderwerpen, zo bouw jij ook, maar dan volgens jouw fantasie in een post-apocalyptische wereld....., ik vind het goed .... ;)
Verder doen zoals je nu bezig bent, da's hier de grote boodschap...;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan