Hoofdsponsor

1/18 Ferrari F430, ism Murphy ! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga ik zeker proberen John. Gelukkig hebben de nieuwere modellen van Hotwheels, én de oude Bburago modellen meestal volledig metalen bodies.
 
Na uuuuuuuuuuren en daaaaaaaaaagen van schuren en polijsten, heb ik vandaag een nieuwe laag grijze primer (Comma) gespoten. Gelukkig is al het werk niet voor niks geweest want het resultaat ziet er heel goed uit :

17032012.jpg

Er moet hier en daar nog een klein kiertje gedicht worden, en de primer moet nog een keer gepolijst worden, maar daarna kan de motip lak erop.

17032012_28129.jpg

Ik ben er nog niet helemaal uit welke kleur ik erop ga zetten. Het blauw was leuk, maar ik denk dat de andere kleur die ik in gedachten heb ook wel mooi gaat zijn.

Wet Sellery is back !! ^^
 
Ha, gelukkig gaat het goed (afkloppen!) en het ziet er goed uit.
Niet te veel schuren, anders ga je er weer doorheen. Benieuwd naar het kleurtje!
 
Goed gezwoegd Pascal, dat voorbereidende werk op de carrosserie zal haar vruchten afwerpen. Benieuwd welke kleur je erover gaat zetten. Zet Mr Murphy maar aan de kant in de spuitcabine...
 
Schoon gedaan Selderken!
Zo zie je maar dat de aanhouder wint, hé? ^^
Maar ja, we zijn van jou niets anders gewend. ;)


Droop
 
Prachtig pascal, is toch goed gekomen.
 
Strak spuitwerk met die primer man kijk uit naar het kleurtje dat alles zal af maken...
 
Ziet er strak uit! En zo glad dat je er bijna babypoeder op zou doen :).
 
Eindelijk M de deur gewezen!! Mooi laagje erop gezet Pascal, en nu doorzetten!!
Ben benieuwd naar het kleurtje.

Fred
 
Bedankt voor de reacties !

Vandaag de eerste laklaag gespoten. Het blauw was ook wel mooi, maar uiteindelijk heb ik voor deze grijs / blauwe kleur gekozen (Motip 54710). Er zit hier en daar wat kleurverschil in, maar dat komt wel in orde met het polijsten, en met de 2de laag :

18032012.jpg

18032012_28129.jpg

Op de foto's ziet het er blauwer uit dan in het echt.

Groeten

Pascal
 
Machtig mooi resultaat Sellery,ik wist wel dat het goed ging komen man ;)
 
Mooi kleurtje, Pascal, dat gaat heel mooi passen met de binnenbekleding.
En nu gewoon de tijd nemen, hè. De lak lekker rustig uit laten werken.
 
Inderdaad erg mooi kleurtje!!! ben zeer benieuwt naar de verder bouw!!!
 
Die ziet er goed uit.
Netjes gespoten.
 
Bedankt voor de reacties !

Ik heb de body nog een keer met een schuurmatje (groene kleur) gepolijst, om de kleurverschillen eruit te halen :

21032012_28129.jpg

De kier aan de voorste bumper heb ik opgevuld met plamuur, verdund met water zodat het met een kwastje kan aangebracht worden :

21032012.jpg

Dan heb ik de eindlaag gespoten, en daarna de eerste vernislaag (Motip clear varnish). Alles blijft vannacht in de droogbak staan, morgen zal ik wat foto's plaatsen.

Groeten

Pascal
 
Proper werk Pascal, den deze moet echt blinken he vriend !
 
Ziet er heel netjes uit, Pascal en die kier heb je mooi weggewerkt, perfect.
En neem er lekker de tijd voor, niet overhaasten!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan