Hoofdsponsor

1/35 En route pour Dunkerque [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
jap die kaseien en er hoort wat van de aarde mee te gaan met de rupsen dus ook wat op de kaseien verder geen opmerkingen gewoon
prachtig maat
 
Mooi model (Hotchkiss) dat je niet vaak ziet, schilderwerk is echt top!
 
Mooi dio'tje Thierry ! bravo_zpse8aefded.gif lekker compact, veel te zien en nix te druk, en inderdaad ongebruikelijke voertuigen.
Afwerking is ook heel puik gedaan.

Vergeet niet wat plukjes onkruid langs de muur.
En tussen de kasteien mag ook best wat groen zitten, daar waar voeten en wielen en hoeven weinig komen.
Wellicht was je dat al van plan, maar zeg 't toch maar efkes.

de laatste loodjes nog, dan heb je een fraai kunstwerkje voor in de vitrine !
 
Inderdaad een prachtig dio.
Heb zelfs al wat ideetjes opgedaan voor dat van mij.
 
prachtig resultaat, ook al is het nog niet helemaal teneinde.
succes met de laatste werkjes.
 
Kijk uit om dit dio in het echte leven te kunnen bekijken,ga je Mol halen vriend..
 
THX voor jullie interesse en mooie woorden mannen!

@Scotty: Die kasseien komen in orde. Ik heb vandaag al degenen die onder de rupsen liggen met modder en wat onkruid verweerd. Verder ga ik nog wat buff en modder kleur op het geheel spuiten om bandensporen te simuleren + wat stof van de natuurlijke omegeving.

@De Marcus: Bedankt! Wat mij betreft bouw ik liefst ongebruikelijke voertuigen die je niet vaak ziet.

@Peter: onkruid tegen de muur en een beetje tussen de kasseien heb ik net vandaag gebracht.

@Buzzy: ik ben blij dat mijn werk collega's modelbouwers kan inspireren :nowink:

@Danny: Ja ja... deze zal zeker klaar voor Mol zijn en natuurlijk zal ik hem zeker meebrengen :D !
Weet je soms wanneer men zich online zullen kunnen inschrijven ? Ben nog nooit naar deze show geweest... ben benieuwd ^^

STAY TUNED... de dio is bijna gedaan!

Thierry
 
Dio FINISHED!

Hey beste collega's modelbouwers!

Zoals ik in mijn laatste update zei: de dio is bijna klaar. Nu is hij helemaal gedaan. Enkel het plaatje met de naam ervan ontbreekt :)
Dit is dus mijn eerste echte bijdrage tot dit forum en ik dank jullie voor jullie tips en ondersteuningen tijdens de realisatie ervan.

Hier zijn dus enkele foto's. Nog meer foto's zijn op de volgende link te zien: http://sizemilitarymodels.blogspot.be/2013/08/dio-en-route-pour-dunkerque-dio.html

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



Tot binnenkort met een nieuw project!

Thierry
 
Thierry, in een woord een prachtige dio geworden. Ik ben zeker benieuwd naar een nieuw project!Applaus
 
Pracht van een dio geworden Thierry. Er valt heel wat te ontdekken wanneer je je ogen erover laat dwalen.
Zeer mooie aanwinst voor de vitrinekast. Ben alvast benieuwd naar je volgende project...

Mark
 
Mijn complimenten vriend knap werk lever je hier,het plaatje en verhaal kloppen tot in de puntjes ...
 
Het dio is zeker en vast geslaagd. Je figuurtjes zijn mooi geaccentueerd. Je motor vind ik het leukst, is dan het moeilijkst van het geheel!! Doe zo verder.
 
Ik kan er maar één ding over zeggen:.... Applaus Applaus Applaus Applaus...

Enne... dit vraagt om ingeschreven te worden voor "het model van het jaar"! :D
 
Hey,

Indd, heel knap werk man. Dit zal opvallen indien je meedoet aan een wedstrijd. ;)
Persoonlijk had ik de vogel in de boom gezet, kwestie van nog meer te laten zoeken op het diorama ;)
 
Sterk, ben waarschijnlijk in Mol en hoop het live te kunnen zien.

Grtx Jan
 
Hey gasten,

Bedankt voor de positieve commentaren, ik ben heel blij dat deze dio in jullie smaak valt ! :)

@Swa en Interceptor: Stay tuned, ik ben al bezig met een nieuw project :$ … ik zal hierover zeker volgende week iets posten.

@ Danny : ik heb me een beetje uit de filosofie van je werk geinspireerd : veel details op een beperkte basis !

@Jumper : idd … de motor was het moeilijkste wat betreft de bouw ! :worried:

@Walesha : dit is te veel eer… ik word er rood van :wub:

@Swaken :
Persoonlijk had ik de vogel in de boom gezet
: ik dacht het ook te doen in het begin maar ik durfde het eigenlijk niet omdat ik bang was de boomstammen te breken… :(

@Jan : Ik zal hem zeker in Mol op 8 september meebrengen ! Bedankt voor je interesse.

Thierry
 
Zeer geslaagd, een dio om trots op te zijn ;)
 
Dit noem ik nu af zie, prachtige dio. Straalt alles naar de bekijker toe.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan