Hoofdsponsor

1/35 En route pour Dunkerque [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
inderdaad een streling voor het oog !
 
Hey,

Indd, heel knap werk. Met het zonlicht door die boom levert je dit een prachtig schaduweffect op. ;)
 
Ziet er supper uit!
Ook de boom lijkt levenecht met het zonlicht er zo op.:wow:
 
Wondermooi !

Je bent aardig op weg om hiervan een topdio'tje te maken.

Groeten Rik
 
Net echt, mooie boom. Deze brengt echt leven in je dio.

Grtz Bart.
 
Hey mannen,

Hartelijk bedankt voor deze positieve reacties! Deze geven een man nog wat vertrouw om verder te gaan! Ik hoop dat de rest van de dio jullie niet zal telleurstellen. Ik moet nog een beetje aan de kasseistraat werken en dan met het grondwerk beginnen. Dan zal het tijd zijn om voor de planten te zorgen en dan eindelijk zich bezig houden met het verbeteren van details waaronder enkelen die dankzij jullie reacties verbeeterd gaan worden!

Tot binnenkort!
 
is een mooi dio aan het worden en inderdaad die boom erbij maakt het wel af vindt ik
goe bezig zou ik zeggen thierry :)
 
Bedankt voor de aanmoedigingen Nicob12!

Stay tuned... binnenkort zal ik het vervolg posten!

Thierry
 
Oeps eerste poging om deze update te publiceren is een beetje te snel geweest....

Hey mannen,

Tijd dus voor een nieuwe update. Ik heb het grond achter en naast de muur met een mengeling van pigmenten, verf, water, steentjes, zand en vulmiddel gemaakt. De planten en onkruiden achter de muur zijn met uitgedroogde mos uit het bos van Gaasbeek :P gemaakt. Deze is ook geverfd omdat het met de tijd anders geel wordt...
Ik heb ook klimop op de muur laten groeien dankzij gedroogde wortels en klimop van Joefix. Deze heb ik dan ook met groene kleuren gespoten alhoewel hij al groen was om een beetje meer variatie te krijgen. De muur heb ik ook nog wat verder met de airbrush verweerd.

Verder heb ik een of andere kleine verbeteringen aan details gebracht bv: de jas van de tanker heb ik matter gemaakt.

Tot binnenkort met de volgende update... misschien ook de laatste of voorlaatste :8


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Thierry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi Thierry. Er zit veel leven in het dio.
Planten zijn goed geslaagd.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
prachtig werk man! Zeer mooie en zachte kleuren
 
Dit dio is echt geslaagd man. Ik zal al blij zijn als ik nog maar in de buurt kom van dit.
Ben benieuwd wat je nog gaat doen.
 
Heel mooi, vooral de klimop vind ik top... toch een kleine opmerking: ik vind de kasseien nogal proper overkomen, mss een beetje verweren met wat zand ofzo zeker bij de overgang daar van de kasseiweg en het zanderig gedeelte.
Als die tank de kasseien oprijdt vanuit het zand plakt er heel wat zand aan de kettingen dat er zal afvallen als je begrijpt wat ik bedoel?

Maar eender hoe, het geheel verdient wel al een warm Applaus
 
Thierry ....pracht van een projekt:8:8:8:8...heb dit met veel intresse gevolgt....Top man ;);)
 
Heel tof en knap gedaan, heb hier ook van genoten om dit te volgen.

Grtz Bart.
 
Je hebt hier een bijzonder mooi dio'ken ,waar je trots mag op zijn!
 
Top dio vriend,heb het gehele topic nog eens rustig doorgenomen dit dit puur genieten bedankt ...
 
WOUW zoveel positieve reacties! Bedankt beste vrienden modelbouwers! Jullie aanmoedigingen en raden hebben mij tot nu toe in deze project altijd veel geholpen!

@ Walesha: ik moet idd de kasseien nog wat verweren. Ze zien eruit alsof ze net met Mr Proper gekuisd zijn geweest :P
Dit zal eigenlijk plaats vinden tijdens de laatste stap van deze dio! Nu ben ik bezig met het maken van de wei waaruit de tank komt en van gebroken stenen om achter de muur te plaatsen. Als dit gedaan is, ga ik nog voor een of twee details zorgen en dan voor het verweren van de kasseien en voor het definitief plaatsen van de voertuigen en figuren.

STAY TUNED!

Thierry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan