Hoofdsponsor

1/35 En route pour Dunkerque [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi ding thierry, maarre mag ik nog eens een argumentje zeggen?
zo te zien is dit al een veel gebruikte motorfiets en het enige dat mij wat stoort is dat het zadel er nieuw uitziet, je zal deze best wat verweren
door het vele zitten.
maar voor de rest een cool machientje.:)


grt nicolas
 
plezant om te volgen,topwerk
 
Hey bedankt voor de commentaren mannen!

tof motorfietsje, misschien nog proberen die gietnaad op het achterwiel te verwijderen.
Ja dit is inderdaad niet mooi :( ... ik zal dit proberen te regelen

@Maerlandt: ik heb al aan de kleuren van de zadel gewerkt om hem een beetje te verouderen maar dit blijkt niet uit deze foto's... Hoe dan ook, ik vind dat je gelijk hebt en ik ga dit verder behandelen want ik vind ook dat hem te "nieuw" eruit ziet :dry: !

Bedankt om deze post te volgen mannen, ik ga proberen rekening met jullie adviezen te houden!

Tot binnenkort met een nieuwe update.

Thierry
 
Ik ben benieuwd om dit allemaal in dio te zien man. Ziet er veelbelovend uit.
 
Super vriend wat je hier allemaal laat zien,zoals vele forumleden kijk ik ook geweldig uit naar het totaal plaatje...
 
Hoi Thierry,

Niet veel voorkomende kitjes, dus zeer leuk om te zien. Goed bezig om er een super geheel van te maken, benieuwd om alles bij elkaar te zien.
 
Bedankt mannen! Ik hoop dat het geheel geen telleursteling gaat worden
 
Bedankt mannen! Ik hoop dat het geheel geen telleurstelling gaat worden :$
Ik ben vorige week wat bezig geweest met de figuren en dit week einde met een gedeelte van de dio. Ik heb nog een beetje werk op de figuren. Tegen volgende week zak ik dan zeker nog enkele foto's posten.

Stay tuned!
 
Hello mannen,

Eindelijk een kleine update van de vooruitgangen van de twee laatste weken op de dio. De figuren zijn nu voor 95 procent gedaan. Ik moet nog een beetje pigmenten en olievlekken op hun broeken toevoegen maar dit is voor later. Ik heb deze bijna compleet met Vallejo kleuren geschilderd. Ik ben ook aan de setting begonnen maar hierover later. Hier zijn enkele foto's.


attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Tot binnenkort met een nieuwe update.
Stay tuned!

Thierry
 
Zeer geslaagde figuren, hoewel ik die tweede iets minder zou doen blinken, vooral in de plooien...
 
deftige figuren, goed geschilderd, maar inderdaad de laatste blinkt serieus,waarschijnlijk pas geverfd?

grt nicolas
 
Hey Maerlandt en Beyond,

Ja... inderdaad die tweede blinkt veel te veel alhoewel het hier op de foto's nog veel erger is dan in de werkelijkheid (waarschijnlijk omdat ik de foto's gisteravond met een lamp boven de figuren genomen hebt). Hoe dan ook zelfs in het echt blinkt hem te veel. Ik ga dit proberen te regelen met een dun laagje mat vernis, een beetje gedilueerde Buff kleur van Tamiya en mijn aero. :|

Of anders hebben jullie een andere oplossing? Adviesen?


Thierry
 
Zeer mooie figuren vriend en een beetje vernis doet inderdaad wonderen,ik zou aan de zijkanten van de draagriemen op de borst de basis kleur een beetje oplichten en daarmee de randen van de riemen een beetje bewerken zo krijg je het effect van afgedragen leer maar je kan dit ook verkrijgen met Orange brown 981 te gebruiken wel genoeg verdunnen Thierry..
 
Zeer mooie figuren vriend en een beetje vernis doet inderdaad wonderen,ik zou aan de zijkanten van de draagriemen op de borst de basis kleur een beetje oplichten en daarmee de randen van de riemen een beetje bewerken zo krijg je het effect van afgedragen leer maar je kan dit ook verkrijgen met Orange brown 981 te gebruiken wel genoeg verdunnen Thierry..

Mmmm ... interessante tip Danny en ... ik beschik over orange brown!:D Heel goed idee!!!! :You_Rock_Emoticon:
Dit is dan ook zeker gepast voor het verouderen van de zadel van de Peugeot of zou het iets te licht zijn voor heel donker bruin leder?

Thierry
 
Inderdaad Thierry hier mee kan je zeer mooie resultaten behalen ook niet mee overdrijven zou ik zeggen...;)
 
Ok ik zal dit zeker proberen! BIG THX voor de tip Danny!

Thierry
 
Hey gasten,

Na de foto's van de voertuigen en de figuren (zie hierboven) komen er hier foto's van een ander belangrijk element van mijn dio: de muur achter de twee voertuigen. Deze is 100% gescratchbuilt met architectencarton, vulmiddel, balsahout, schuurpapier en... geduld.
Hier zijn er dus enkele foto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En hier nog enkele foto's van het algemeen idee van de dio:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Commentaren, vragen en constructieven kritieken zijn altijd welkom!

Thierry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan