Hoofdsponsor

1/35 eindelijk etenstijd [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow dat heb je mooi geschilderd sdfkkjskng Die poppetjes zijn erg strak gedaan.
 
Weer een mooie update hier zeg,dit gaat goed he Petra,je figuren zien er beter uit dan deze die ik deed zie ik.
 
Weer schitterende vorderingen hier.
Mooi werk Petra.
 
Zoals reeds gezegd, de figuren zien er goed uit ;)

Om die onderdeeltjes van hun ondergrond te krijgen, kan je ze op schuurpapier wrijven. Zorg er wel voor dat je stuk per stuk doet, anders ga je gegarandeerd problemen hebben...
 
Om die onderdeeltjes van hun ondergrond te krijgen, kan je ze op schuurpapier wrijven. Zorg er wel voor dat je stuk per stuk doet, anders ga je gegarandeerd problemen hebben...

Dank je wel voor de info, zal er vandaag eens werk van maken se...

Mannen, merci voor de complimenten....

vandaag de atributen en de kar eens onder handen nemen...

Morgen begin ik aan de plaat wat kleur te geven...

groetjes
Petra
 
ziet er goed uit petra.
heel mooi geschilderd hoor , je bent een natuur talent
 
Hey Petra,

Ziet er indd zeer mooi, maar zeker de plooien oplichten en de groeven schaduwen, gaat nog meer leven brengen in de brouwerij.
Prachtig gedaan, en eens blij dat een vrouw de modelbouw ter harte pakt, doe zo verder.....;)
 
Hey Petra,

Ziet er indd zeer mooi, maar zeker de plooien oplichten en de groeven schaduwen, gaat nog meer leven brengen in de brouwerij.
Prachtig gedaan, en eens blij dat een vrouw de modelbouw ter harte pakt, doe zo verder.....;)

Is ondertussen gebeurd ze Swaken, toen ik de foto's maakte moest het nog gebeuren...en inderdaad brengt het helemaal tot leven...

later volgen de foto's...
 
Wow dat heb je mooi geschilderd sdfkkjskng Die poppetjes zijn erg strak gedaan.

POPPETJES?

Zeg dat nooit in het bijzijn van een wargamer!
Je word gegarandeerd gevierendeeld, met brandende pek overgoten, levend begraven, op den brandstapel gezet en verzopen in een aquarium met piranha's.

FIGUREN noemen we dat, en ze zien er fantastisch goed uit Petra!

@ brilsmurf: Ik zwans maar he...
 
weer een paar fotokes getrokken...

eerst wat kratjes met flesjes in...

attachment.jpg
attachment.jpg
Leuke atributjes hé hihihi...

en heb wat gewerkt aan mijn onderplaat...
en zo zou het eruit moeten gaan zien...aan de figuurtjes en het huis en andere bijhorigheden moet nog aan gewerkt worden hé...gewoon om een ideetje te krijgen...
er moeten ook nog een figuurtje of 6 bijkomen, o.a. 2 op de kar en nog wat kinderen en 2 vrouwen(maar die moeten nog geschilderd worden...dus het staat er nog niet volledig)...de grijze massa zijn rotsen... er komt nog een weg, wat gras en zo van die dingen....
hier komen de foto's

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Mooi winterlandschap Petra.;)
 
Niet goed lukken?? volgens mij doe ik jou dit niet na hoor,mooi gedaan reeds al zeg.
Patje.
 
voor de liefhebber: die bergen zijn isolatieschuim en de restjes dat je ziet is van het overtollige schuim af te snijden.

groetjes Rik en naam van Petra
 
Ik begin echt benieuwt te worden naar het eindresultaat.
Het zal er eentje worden om U tegen te zeggen...
 
voor oversschotjes isolatie zien je bergen er toch behoorlijk netjes uit ben je zeker dat je ze niet speciaal gemaakt hebt voor deze dio?

doe zeker verder zoals je bezig bent.
ps vind alleen je titel jammer , krijg steeds honger als ik hem lees.

vgr
Marc
 
heet dit niet geëxtrudeerd schuim??Word ook gebruikt waneer men nieuwe ramen of deuren plaatst is het niet? Hoe dan ook je heb dit goed aangepakt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan