Hoofdsponsor

1/35 eindelijk etenstijd [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je wel mannen... zal straks een foto plaatsen van welk produkt ik gebruikt heb om dit te doen.... Heb trouwens ook nog iets gedaan met het hout van het huisje, wel op een plaats die je naderhand niet meer ziet, omdat ik niet helemaal weet of het klopt ....maar later daarover meer...

dus ff geduld hé...
groetjes
Petra
 
heb eens een beetje aan het opstellen geweest hoe mijn dio eruit komt te zien....

Moet nog allemaal in de verf gezet worden hoor, maar zo krijg je een ideetje hé...

attachment.jpg

attachment.jpg

het dio zelf wordt 40cm op 45 cm groot....
er moeten nog veel accesoires bij, en Rik wil er alweer lichtjes bijsteken hihihihi.....
mannen hé....:wall:

groetjes
Petra
 
Dit komt goed dat zie je zo eh,komen er nog planten aan te pas??
 
in elk geval nog een boom en gras, Patje... waar de kar staat komt een grintpad...de rest moet ik later nog bekijken...
 
Zo dat gras of nepgras (ik zie het verschil NIET) is helemaal...niet slecht, amaai ... wat had je gezegd Petra... een beginner?
Knap gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
En je sponstechniek is ook mooi gelukt Petra , maar dat kn de anderen nog niet zien hahaha

Groetjes Rik
 
Heb er nog veel werk aan Patje, maar inderdaad denk, als het zo verder gaat, het mooi gaat worden...

Zo dat gras of nepgras (ik zie het verschil NIET) is helemaal...niet slecht, amaai ... wat had je gezegd Petra... een beginner?
Knap gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is nogthans de eerste keer dat ik dit doe hoor Dempsey...maar bedankt voor het compliment, doet deugd als er zoiets gezegd wordt...

en zal hier maar eens de foto van de sponstechniek opzetten hé...

raad maar eens wat met de sponstechniek is gedaan....

attachment.jpg

groetjes
Petra
 
Ja dit is met de sponstechniek gedaan, en ik kan het weten hahaha

groetjes Rik
 
heb nog eens een paar foto's van mijn dio...

eerst één van de paarden

attachment.jpg

het moet nog een 2de laagje hebben hoor..

Dan de opstelling van het dio op de plaat

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog veel werk hé, maar het blijft leuk
Er moeten nog veeeeeeeeeeeeeeel accessiores op en nog een heleboel figuurtjes

Deze week al eens een tekening maken hoe het landschap eruit zal zien: de weg, de voortuin, eventueel wat verhogingen,...
 
Nog een mooie ondergrond en een beetje details en het word een toppertje.
 
Knap werk dat je hier neerzet Petra. Ik ben echt beniewd naar het eindresultaat.
 
e begint al leven in te komen mooi hoor.

zag wel dat het agebroken muurtje op de kop kant nog wit was moet dit zo blijven ? of worden de stenen daar ook nog rood gemaakt ? ;)
 
e begint al leven in te komen mooi hoor.

zag wel dat het agebroken muurtje op de kop kant nog wit was moet dit zo blijven ? of worden de stenen daar ook nog rood gemaakt ? ;)

Dat moet ook nog gedaan worden hoor, maar heb alleen datgene geschilderd waar ik bij het bijeenlijmen moeilijk aan zou kunnen, dus het afgebroken stuk komt later aan de orde...

Mannen, bedankt voor de complimentjes hé...
 
Heb weer wat fotokes bijeen...
hier komen ze

eerst wat figuurtjes:

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

nu wat accesoires voor op de kar

attachment.jpg
attachment.jpg

Nu enkele dekens en rugzakken en tenten...daar moet nog een wash en vernis over hé en dan de delen nog van de ondergrond krijgen(hopelijk zonder veel problemen...)

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

zo dat was het weer even...

groetjes
Petra
 
mensen ook eens kijken naar petra haar nageltjes mooi he :))
 
goed bezig Petra. Die op de boomstam vind ik wel tof.

groetjes Rik :))
 
Mijne bompa zit er ook tussen met zijn pijp.
Ziet er goed uit Petra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan