Hoofdsponsor

1/35 eindelijk etenstijd [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk te laat, maar je zou nog karsporen moeten hebben in je wegje... ;)
Anders is het al een hele verbetering :)

Ga dat proberen op te lossen met een nog donkere wash op te leggen waar de karresporen moeten komen... en als mijn waternabootser (of hoe je het ook noemt hihihi) nog wat plasjes erin verwerken...

groetjes
Petra
 
heb nog wat attributen geverfd se...

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

en zo ziet het eruit na een schilderbeurt...
een pladijs
attachment.jpg
een kaas
attachment.jpg
de druiven
attachment.jpg
de bananen
attachment.jpg
paprikas en komkommers
attachment.jpg
hier heb ik wat geexperimenteerd met het water van Christophe (allé, het produkt hé hihihi)
attachment.jpg
attachment.jpg
moet nog wel uitharden hoor...

zo dat was het weer even...volgend weekend nog wat voortdoen, daarna zal ie ff aan de kant moeten voor de wedstrijd...

groetjes
Petra
 
mooi geschilderd Petra maar ben toch verzot op je mooie nageltjes :05:

groetjes Rik
 
@ jelle bedoel je haar schilderwerk of haar nagels hahahaha
 
Jaja dat ziet er al goed uit weer he Petra.enkel nog es kijken naar het fruit denk ik,om die wat mat te zetten zoals de bananen.
De komkommer of courgettes ja die kunnen een lichte glans hebben en ook de pepers.Ik meen ook olijfjes te zien? na die kaas.....schitterend kleur en zelfs al de juiste.doe je die topjes nog in het donker??? of laat je dit gewoon zo?
 
WHAHAHAHAHAHAHAHA
vooral diene pladijs hahahahaha
 
Jaja dat ziet er al goed uit weer he Petra.enkel nog es kijken naar het fruit denk ik,om die wat mat te zetten zoals de bananen.
De komkommer of courgettes ja die kunnen een lichte glans hebben en ook de pepers.Ik meen ook olijfjes te zien? na die kaas.....schitterend kleur en zelfs al de juiste.doe je die topjes nog in het donker??? of laat je dit gewoon zo?

Aha, het zijn olijven? dacht dat het druiven waren, maar een beetje slecht gemaakt...maar inderdaad kan er dus ook olijven van maken, vind het trouwens nog niet zo slecht idee Doomwad....
de rest moet nog een laagje vernis krijgen hoor, dus wordt nog een beetje minder blinken...
 
Ja volgens ik kan zien zijn het olijfjes,allee ja pas op wilt ge dat laten uitschijnen als druiven dan kan dat best wel,mankeert enkel nog de tak van de druivenrank he
 
Mooi hoor, die ton is ook prachtig geschilderd en met dat water erop, goed gevonden.

Grtz Bart.
 
EEn mooi schouwspel petra !!! , ik ben benieuwd naar de vulling en totaal beeld .
 
dank je wel mannen...moet nog wat figuurtjes schilderen en dan kan ik zo stilletjes aan alles op het dio zetten dus nog ff wat werk, maar komt zeker inorde...
 
Zo, vandaag nog een dagje thuis geweest en heel produktief geweest (al zeg ik het zelf)

heb nog enkele figuurtjes geschilderd....

attachment.jpg
attachment.jpg
ikke in volle actie....

en nu de figuurtjes
attachment.jpg
dit is de menner op de kar
attachment.jpg
dit is zijn dochter (op de foto lijkt het lelijker dan in het echt hoor, de makro hé)
attachment.jpg
de opa
attachment.jpg
de moeder
attachment.jpg
de zoon

en de paarden zijn ook afgewerkt vandaag
attachment.jpg
attachment.jpg

zo dat was het weer even

Heb nog 1 figuurtje te gaan, dan gaan er in totaal een 11 figuurtjes op het dio komen...
 
ziet er echt wel goed uit petra en schilderen en foto trekken ter zelvde tijt dat moet je tog kunnen hoor ;)

wel vind ik dat het getuig van het paart niet echt kan. dit is in leer gemaakt en zou donker bruin zijn in plaats van zilver grijs .

het paart zelf ziet er erg mooi uit
 
In naam van Petra. Is volgens de foto ze zijn versleten zeker haha

groetjes Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan