Hoofdsponsor

1/28 de heemskerck [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi werk Dirk, het resultaat is prachtig.
 
thx marc & bart nog maar een paar dingetjes te gaan en dan kan alles definitief gelijmt worden
 
het hakkebord en het bovenste deel van de doorluchtige wulf

001%7E33.jpg
 
Dat gaat al lekker opschieten Dirk.
Ben zeer benieuwd hoe straks het totaalplaatje er uit ziet.
 
Hoi Dirk,

Ziet er mooi uit Dirk.
 
voorlopig de laatste foto s voor de winterstop de spiegel is af

004%7E17.jpg

005%7E15.jpg

en nu kruip ik voor de koude wintermaanden binnen en begin ik aan mijn dio ;)
 
Jammer voor ons en de Heemskerk, maar..... mooi voor het nieuwe project Dirk!

Fred
 
tis spijtig,maar ik heb allesinds in stilte er van genoten,nu ga ik het volgende project zeker volgen.
koude groeten,
Lus
 
Ze gaat heel mooi haar winterslaap tegemoet Dirk :)
 
Indrukwekkende spiegel. Zeer mooi Dirk!
 
Kan het geen kwaad om haar in de kou te laten?. Hout zuigt vocht op (condens).Zou zonde zijn voor het mooie werk.

Ron.
 
hoi ron er hangt wel een kleine radiator in mijn schop dus echt vriezen doet het daar niet in.

maar het model staat daar denk beter dan in huis waar het 20 * is dat is echt droge lucht en er zit ook niets vochtigheid in de lucht waardoor het hout kan krimpen wat ook niet goed is. de kelder zal nog wel de beste plaats zijn maar daar heb ik geen plaats om ze daar heen te zetten.
zolang het buiten niet - 10 gaat worden zal er niets gebeuren met het schip
 
ik ga eerst deze jongen onder het stof vandaan halen tot ik iets meer weet wat er met mijn rug gaat gebeuren .

ben al 2 dagen bezig om de masten te maken en die zijn bijna klaar . dus morgen ga ik aan de marsen beginnen .
dan nog de puttingijzers maken en de deadeyes.

mischien ligt het daarna weer stil maar dan heb ik tog de masten al klaar alles zal afhangen wat de dokter de 25 juni gaat zeggen .

tot dan ga ik zeker verder met de heemskerck
 
thx bart ;)

vandaag met de jufferblokken beginnen maken

DSC01283.jpg
 
putting ijzers gemaakt en een poging tot solderen


DSC01284.jpg

DSC01285.jpg
 
Dat is nog een hele klus zo te zien Dirk, maar je jufferblokken zien er TOP uit.

Fred
 
ja het is nog een heel werk hoor moet ook nog alle katrollen maken en al de andere blokken maar daar kan ik bij gaan zitten dus idiaal werkje voor nu .
 
nog altijt druk in de weer met de voorberijding van de masten en er is best wat werk aan voor je kunt beginnen knopen :mrgreen:

de grote en fockemars nog niet helemaal af maar het begint er op te trekken

DSC01312.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan