Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Iedereen kan het" .....we missen alleen jou lef!
Super om dit te volgen zeg. Dit gaat echt wel een prijs pakker worden Guy!

Fred
 
The G-man, hij is de man, die plastic in metaal veranderen kan.

Dit is echt gewoon een pure handleiding om een model te verweren op het hoogste niveau.

GUnit, zou je niet zoals M. Jimenez een boek schrijven? GUnit FAQ 1. Ik ben er zeker van dat het verkoopt.
 
g, vakmanschap is meesterschap

en zoals modelbouwerke het aangeeft, wou dat ik dit ook kon
 
Gisteren en vanavond eens helemaal doorgenomen, maar wat is dit mooi gemaakt.
Ga dit verder zeer zeker volgen.
 
Awel ik heb hier nog een paar exemplaren liggen.:laugh:

G. zijn weer mooie vorderingen.
Geduld is een schoon deugt.:8
 
Een boek hierover ? Mannen toch, dan kan ik niet meer bouwen wegens tijdgebrek ! Maar het betekent wel dat het schijnt te lukken en dat is plezant !

Ik heb deze voormiddag even aan de buitenkant van de bak kunnen werken en voorlopig ziet die er zo uit op het chassis en in het zonlicht :

SDC12878.jpg

G.
 
Het blijf mooi werk om naar te kijken GUnit.
Misschien een idee om dit topic door iemand in een PDF file te laten zetten, helaas heb ik die mogelijkheid niet want anders had ik het wel gedaan.
 
GUnit, je weet al dat ik een bewonderaar van je werk ben, dit is terug op topniveau man.

Wat ik echter een klein beetje mis op je laadbak is hier en daar een lichte schijn van de onderliggende groene laag verf.
Ik meen te herinneren dat het een oud legervoertuig voorstelt die later in de civiele kleuren werd gestoken? Dus zal er hoogst waarschijnlijk gewoon een laagje verf op gezet zijn...????

Wellicht ben ik een beetje aan het muggenziften, of heb ik ergens iets over het hoofd gelezen in één van je vorige posts die het verklaren? (heb niet zoveel tijd de laatste weken, dus ik ben een beetje slordig met topics bijhouden :8 )

Maar om ook maar eens in herhaling te vallen: Ongelooflijk wat jij met verf kan bereiken :wow:
 
Ron, je bedoelt er een document van maken ?

Beyond, nee maat, da's niet muggenziften, ik heb het groen er tussenuit gelaten omdat het groen enorm storend werkte tussen het geel en het roest, je zag er bijna niets van en het was zeker niet mooier. Dit heb ik in het begin getest met de bumper van het voertuig. Een puur esthetische keuze dus eigenlijk. Natuurlijk beschik ik evengoed over een aantal foto's van overschilderde Dodges waarbij van de legerkleur geen sikkepit te zien is, enkel de 'civiele' toplaag met daartussen roest. Die foto's zijn trouwens mijn gemoedsrust, anders was ik geheid blijven doorbaggeren tot alles in de plooi zou vallen met dat groen/geel/roest.

Deze is zo'n foto (het rechtse deel toont een onderlaag van groen, terwijl op de laadklep waar het roest heeft toegeslagen niks meer van het groen te zien is) :

WC-51_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ron, je bedoelt er een document van maken ?

Precies GUnit ze maken er hier ook het magazine mee op deze site al sik me niet vergist, ik heb zelf even wat geprobeerd met Office maar dat werkte niet netjes genoeg en was een afbreuk aan je werk.
 
Dank je voor de toelichting Ron.
 
De bak nog verder bewerkt, de buitenzijde mbt. verf/roest en de binnenkant mbt. het hout droog/vochtig.

SDC12883.jpg

Morgen nog een zetje en de bak is klaar !

G.
 
Laatst bewerkt:
Hoi GUnit, heb zojuist de 16paginas door zitten nemen.... práchtig werk man:O:wow:

Zwaar genieten van de plaatjes en de duidelijke uitleg !! Heb nu zelf héél veel zin gekregen
om ook zoiets te beginnen....(en dan zou dit topic zeer goede referentie zijn).

Veel plezier met de voortgang ! ben heel benieuwd naar het voltooide tafereel:8.

vrolijke veroeste groet ;)
Peter
 
Hoi Peter, leuk om te vernemen dat iemand de moed heeft gehad om alle pagina's door te nemen.:O:D

Fijn ook dat je de uitleg zo interessant vindt, ik weet dat je op Twenot met een prachtige en gedetailleerde veldkeuken bezig bent (ik geraak daar onder geen beding op de site:angry:maar dat hebben we overleefd).

Als de Dodge klaar is zal ik met veel zin aan het grondje beginnen, da's alweer een hele tijd geleden na m'n strakke display projecten.

Vriendelijke doch roestige groeten !
 
Knap, je kan zelf duidelijk de nerven van de houten planken zien.
Ik geraak uit mijn lofwoorden, mooi, prachtig,.....

Grtz Bart.
 
Hoi GUnit,

Knap werkje dat je levert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan