Hoofdsponsor

1/35 Clear! He's knocked out! [DONE]

Thanks mannen; nu ligt het een tijdje stil wegens een verhuis, maar we komen zeker terug met deze.

Mr Artex : de blaadjes zijn één per één aangebracht en vast gelijmd met houtlijm, houtlijm droogt kleurloos uit.
GUnit: dank je wel
Yves: voor de schuur had ik inderdaad wel geduld nodig, de boom dat was één en al grootte fun.


Grtz Bart.
 
heel netjes bart hopelijk kunnen we hem zaterdag zien ? 8)
 
Ik zou heel graag komen maar helaas kan ik niet, ik vind het ook heel jammer.
 
Inderdaad jammer, ik had graag je schuur eens in levende lijve gezien.
 
Heel mooi resultaat tot nu toe. Ik heb wel een vraagje. Ik neem aan dat dit schuurtje niet echt verzorgd wordt door iemand.
Aangezien klimop een echte woekerplant is, is het misschien beter om extra toe te voegen?
Wanneer je klimop in smalle stroken wil laten groeien, vraagt dit een om een goede tuinier! ;)
En aangezien u plant reeds tot op het dak gewoekerd is, heeft deze ook al een beetje leeftijd!
 
Jorian heeft wel een punt maar aan de andere kant, als je het natuurlijk wil doen zou gans de schuur overwoekerd zijn met klimop en dat is niet zo mooi. Het is misschien een beetje afwegen tussen het natuurlijke en het mooie?
 
Ik weet wat jullie bedoelen maar er komt nog een grote hoop mos op ook, daarom heb ik eerst de klimop geplaatst anders lukt dat niet meer.

Grtz Bart
 
Heel interessant Bart ben echt benieuwd waar je dit mos gaat vandaan halen, in de meeste gevallen en dit is persoonlijk dan vind ik dit nooit echt natuurlijk overkomen kan ook aan de fabrikant liggen hè;)
 
Zoals een dichter zijn dichterlijke vrijheid heeft, heeft een modelbouwer dit ook hé! ;)
Ik volg alvast de komende updates met heel veel interesse! :)
 
Zo hier is dan de eerste update na de verhuis, gelukkig heeft mijn schuurtje het goed overleefd.

Begonnen met hier en daar al een beetje mos aan te brengen.

attachment.jpg

attachment.jpg

Verder moet er nog meer klimop en mos opkomen.

Grtz Bart.
 
Het schuurtje heeft zo te zien al lange tijd last van parasieten ;)
Mooi gedaan!
 
Na een lange tijd geen foto's meer gepost te hebben, omdat met een blaadje meer of minder er toch geen echt verschil was te merken, zijn we terug.:nowink:
Het dak heeft al zijn blaadjes gekregen en ook een hele hoop mos, alles moet nu nog bijgewerkt worden met kleurschakeringen.:)

attachment.jpg


attachment.jpg

Zo laat maar gerust jullie menig horen, want bijleren das mijn doel.

Grtz Bart.
 
Ziet er goed uit qua begroeiing. Het enige wat me opviel zal je nog doen zo te lezen en dat is de kleur van het mos wat laten overvloeien in de kleur van het dak. Nu springt het kleurverschil wat in het oog.
Ik zal dit blijven volgen want nu werk ik ook met klimop en andere begroeiing dus hier kan bijgeleerd worden.
 
Voor mij is dit al prachtig kleuren is aan mij niet besteed omdat ik niet goed kleuren zie een beetje kleurenblind maar het ziet ere prachtig uit echt knap
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan