Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

Erg geslaagd René. Het lijkt wel een echte jas dat hij aan heeft.
Subtiel gedaan hoe de naad van de jas doorloopt onder de kraag...

Mark
 
heeej! er wordt gezien hoe er onder de kraag een verdikking is aangebracht door die naad! top!

thanks.
 
pak hem beet Swa!

I am aware it's you who's been towed up in that chair my friend and I am handling all the tools..

but just tell me...

..very simple question...


cut, or not?

DSCF0018-3_zps90c2dbef.jpg

DSCF0017-3_zpsbf306e4b.jpg

DSCF0016-3_zpse6858d4d.jpg

DSCF0015-3_zpsfd430e40.jpg

DSCF0014-4_zps503cd01e.jpg

DSCF0013-3_zpsccdc4c1f.jpg

DSCF0012-1_zps6776f498.jpg

DSCF0011-3_zps5b3245c5.jpg
 
Prachtig maatje....:wacko::wacko::wacko:...en ja zele ....ik heb hem beet zele ....uw schuld ...:D:D:D...ben in volle voorbereiding Zal rap een nieuwe topic komen ....;);) ....voor u ook denk ik :8....prachtig man......;)
 
Wow Rene, echt bangelijk nu je die ogen ook hebt bewerkt. Geen twijfel meer mogelijk, pure evenaring van het origineel. (beetje rare formulering daar we over een persoon spreken...)
 
dan zal die eerdaags zeer rap in de rubber gaan mensen :-)

visualiseer die jas wel nog even in het zwart en kijk dan of de plooien storend zijn mensen...
 
Denk niet dat ze storend zijn maatje.....ze moeten er gewoon zijn ...zo simpel is het ;););)ben echt benieuwt naar de resin ...ammaai nog niet.....:8:8:8
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngWOWsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng

René zegt dit genoeg ? Man schitterend, dit is echt de "kleine" originele.
Jongens toch, machtig gewoon machtig.
Grooooooooote proficiat, HOED AF!!!

Mark
 
wéét je Swa, dat me dat eigenlijk best tegenvalt dat er nog geen remix is en je dan hoort; 'ýou're sheltering enemies of the state, are you not?'
'has a rat ever done anything to you to create this animosity you feel towards them?' 'the beeeearjew, the beaaarjew :-) :-)


man, wat een giller is die film!
 
Rene....maatje...je slaagt er bijna in de perfektie te overschrijden...en dit met een instelling van grote beschijdenheid...dat siert je man...in u zit een grote kunstenaar...en ik bewonder je maatje...hier zijn geen woorden voor om me uit te drukken ..wat ik er van vind....klasse man ;););)
 
ik ben heel normaal Swa. Heb alleen aanleg om zaken kapot te analyseren en door te slaan.

die man met zijn leren jas is natuurlijk de grootste masochistische fantasie. De dreiging is erger dan de uiteindelijke uitvoer.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan