Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

Realistisch? Amai niet, ik zou hem onmiddellijk een glas melk geven :D
 
oeps, wilde je nog wat vragen...nu weet ik het niet meer, dan zal het vast wel niet belangrijk geweest zijn, haha :-)

normaal zet ik een beetje de kleuren op waar het geheel in voltrokken wordt in acryl en ga er dan overheen met olie.
echter, ik vind dat matte effect de moeite waard ermee te blijven experimenteren.


zo kan je heel agressief de schaduwen aanzetten en met laagjes toewerken naar licht.
Het probleem met olie is dat je niet meteen ziet wat je krijgt. Het is nog glimmend in het begin. Bij acryl kan je bij wijze van spreken het kopje na een kwartier vastpakken en andere laag eroverheen doen.

ga toch eens kijken of ik hier mee verder doe.
 
ziet er in ieder geval zeeeeeeer goed uit.... echt een zeer geslaagd figuur....
 
mooi,rene

de blik van de ogen spreekt boekdelen
 
Schitterend René. Bij elke borstelstreek zie je er meer en meer leven in komen.

Mark
 
Het schilderen van deze is geen straf :-)

ik schilder hem om nog eens te controleren waar de sculpt volgende keer beter kan.
Hier speelt een gruwelijke twijfel mee die een createur blijft houden tov zijn werk.
 
Kijken als schilder geeft een ander beeld, je kunt als liefhebber kijken en dan zie je een afbeelding van een persoon die strak de wereld inkijkt en weet waar hij voor staat, dat is heel anders kijken dan als sculpter, dan kijk je naar plooien, patronen en niet naar de schoonheid ;)
Schilder ze!
Gr Johanna
 
Ja Rene, ik moet Mark meer dan bijtreden. Dat kleurenspel, die ogen!!
 
WAUW sdfkkjskng !

Ik zou een paar foto's naar die acteur doorsturen, via zijn webspace of zo, is toch iets om zeer trots op te zijn ! 8)
 
ik zocht en zocht...kwam niet verder dan fangroep en management duitse acteurs.
heb wel de laatste een mailtje gestuurd.
 
Rene dit overtreft mijn stoutste dromen :8:8:8 prachtig man ....zo iets zet je echt zonder woorden :O Top man
 
Met de woorden van den Eddy
Wow geweldig prachtig:D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan