Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

Prachtig Rene....het was zeker de moeite om met ongeduld te zitten wachten op het resultaat :D:D
je bent een kunstenaar ...die laat zien dat met moed ,geduld en inzicht tot zulk resultaat kan komen...bedankt om ons mee te laten genieten ....top maatje....;););)
 
Die gaat hele fijne kleurtjes krijgen man. De onderdelen lieten zich goed lossen.

Werk ook met talkpoeder maar vroeg me af of WD 40 ook een goed losmiddel is.
Kan het eens proberen op een oude mal.
 
SCHITTEREND resultaat René. Al dat harde werken en herwerken, gewoon een pracht stuk geworden.
Ben ik blij dat ik heel de rit heb meegemaakt van de groei van deze machtig mooie buste.
Ons geduld is zeer zeker beloond. Proficiat.

Mark
 
Hallo Rene,
Even de vrijheid genomen de buste naast een foto te zetten.
De gelijkenis is treffend !!!! Echt ongelofelijk hoe je erin geslaagd bent om het gezicht perfect in model weer te geven.
Groeten,
Dirk
attachment.jpg
 
Bedankt!

ga zo eens wat gronden en kleur aanzetten...
 
deze keer eens een flinterdunne, transparante grond gebruiken, wil echt zoveel mogelijk detail terug.
 
Je bent me voor Tom. Je aandacht wordt er gewoon naar toe gezogen (naar de ogen).
Tegen zo'n vent vertel je toch alles...
Mooi begin van het schilderwerk. Is het acryl of olieverf René ?

Mark
 
eerst testen in acryl.
van nature heeft Landa een fikse schedel maar door belichting krijgt hij gemeen smal gezicht.
als ik dat zie, dan werk ik bij met olie.
 
tadaaa!!

Landa030213I_zpsa58f9054.jpg

LandaII_zpsa2c685ba.jpg

mensen, er zit in de wangen een sectie met zachte kleine bolletjes, voor mij een raadsel omdat dit geen luchtbellen van de resin zijn.
die zouden telkens op verschillende plekken moeten zitten.
Snap niet hoe ze zich hebben kunnen vormen in de mal tegen een strak hoofd.

maar goed. dit is ook het enige wat er mankeert.

wees niet te hard voor me, is mijn eerste keer dat ik wat resultaat zie met acryl en 'snap' wat de lagen kunnen doen.
Normaal was het hatseflatse olie erop en het komt wel goed.
 
het is alsof die kerel je recht in het gezicht kijkt

om bang van te worden maw

subliem
 
Ja René, op foto is dat van de zachte bolletjes niet te zien.
De schilderwerken zijn wat mij betreft heel goed geslaagd. Is dit je eerste acryl werk ?
"Der Hans" ziet er inderdaad onheil spellend sinister uit.
Proficiat.

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan