Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

schitterend, hoewel de eerste zeker niet slecht te noemen was, deze tweede is schitterend aan het worden.
 
Bedankt Rene voor de intressante toelichting ....weeral bijgeleerd ....knap man....
 
ik zal eens voor de grap de twee bustes kieken naast elkaar strakjes...
 
zie alleen een klein probleem bij het gieten straks. De epauletten op de leren jas moeten iets uitsteken over de schouder. Dit zal een plek zijn die zich vastzet in mijn mal, hem bij meerdere malen lossen beschadigt.
Ik moet iets onder de epaulet aanzetten ( dat je het later desnoods zelf beetje wegvijlt). Het eerste dat anders sowiso in de mal knapt zijn die epauletten als ik Hans eruit trek.
Zoals je ziet is lospunt van onderen, zo wordt hij bevestigd in mijn mal. Omgekeerd, als de resin vloeibaar is steek ik er een ijsstokje in dat me helpt met lossen.

Maar het probleem met de epaulet is erg. Ik moet hier waarschijnlijk een tussenweg opzoeken, dwz, bij de arm onder insigne nét wat meer klei aanzetten.
 
Dat was ook mijn eerste gedachte René. Ik denk persoonlijk dat dat de beste weg is.
Het is inderdaad wel meer werk, maar het resultaat zal zo veel keren beter zijn.
Succes.

Mark
 
ben ze al aan het vormen op een dun stuk plastic sheet ( met gieten kan het mooi uitvloeien, blijft lastig kleine dingen gieten). ga toch ook zien of ik de epaulet nog fijner kan krijgen.
Zoek mijn weg even met magic sculpt hierin.
 
ben ze al aan het vormen op een dun stuk plastic sheet ( met gieten kan het mooi uitvloeien, blijft lastig kleine dingen gieten). ga toch ook zien of ik de epaulet nog fijner kan krijgen.
Zoek mijn weg even met magic sculpt hierin.

Als ik het goed begijp Rene ga je toch ook voor de epauletten een rubberen mall maken ....of zie ik het verkeert :)
 
Heel mooi Rene....:8....ik heb de indruk dat deze fijner is ...of is dit misleidend door de foto's ....maar top man ....;)
 
Mooie upgrade rene !!! moet friemel werkje zijn geweest die schouderstukjes .
 
Ja René, ik kan mij alleen maar bij bubble en spaander aansluiten.
Prachtig stukje priegelwerk... Lijkt me "zachter" qua structuur. Erg mooi.

Mark
 
Hij is exacter. Had de vlecht bekeken en ieder stukje ervan als een stukje van de schildpad bezien, deze vormen eerst als losse puzzelstukjes aanzetten.

Wijzigingen.

Landa200113_zpsb91c4f75.jpg

Landa200113II_zps32cf28dd.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan