Hoofdsponsor

1/24 Chevy '57 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Dus mannen zo op het eerste gezicht valt het mee maar als je de Chevy gaat keuren kom ik niet door de technische keuring hoor
Marc humor is schitterend daardoor overleven we pech he.
Ik heb een klein vraagje waar ik de autobouwers wil mee lastigvallen maar is een wagen schilderen met borstel te doen?
Investeren in airbrusch is nogal zwaar voor hetgeen ik wil doen.sorry dat ik dit vraag in uw topic
groetjes Pascal
 
Beste Pascal 1 ding moet je onthouden domme vragen bestaan niet domme antwoorden daarentegen wel
Nu om te antwoorden voor een mooi resultaat is dit wel aangewezen maar als je de stap niet wil wagen is er wel een zeer goed alternatief en dat zijn spuitbusjes van Tamiya zeer mooie kleuren klein niet dat je later met een overschot van verf zit en ik moet zeggen er zijn leden hier en op andere fora die erbij zweren en ook nog nooit een A.B. hebben aangeraakt
Schilderen dat gaat maar dat moet je goed onder de knie hebben en meestal is de verf te dun om zo grote vlakken te doen
Dus Pascal als je de aankoop niet wil doen voor een A.B. adviseer ik gewoon een spuitbusje ( wat ik trouwens de laatste tijd doe met de vernis glanslaag ) zoals de Chevy
Ook heb ik al ondervonden als je goed met een borsteltje overweg kan en je kan je kleur mooi gedekt schilderen dat de glanslaag veel schilderstrepen wegnemen
maar eerlijk een busje of een A.B.
Groetjes
Marc
P.s. zit je met een vraagje stel het gewoon daar dient toch ons forum voor en weet ik het niet er zal altijd wel iemand antwoorden
 
bedankt dit is weer een weetje en zal dit aanschaffen als ik eraan begin .ik zal er morgen mijn idee verklaren tot dan grt Pascal
 
Spijtig van de ramen.Ik hoop dat het niet te veel opvalt.
Marc s
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan