Hoofdsponsor

1/24 Chevy '57 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ja vrienden ik weet het trouwens mijn sierlijsten ( de originele ) trokken toch op niks hopelijk kan ik ze bijschuren maar zoiets ondervind je als je bmf kleeft dan komen de kleinste boven water
Marc
 
Hey Marc, jammer dat je helemaal opnieuw moet gaan beginnen, kan het zeer goed begrijpen dat dit echt wel balen is van het werk dat je er al in gestoken hebt en de tijd die je erdoor verliest, maar als je opnieuw begint en het resultaat ziet er goed uit ( wat bij jou doorgaans het geval is ) zal deze tegenslag verdwijnen als sneeuw voor de zon en ga je blij zijn dat je effe door de zure appel gebeten hebt. Jij hebt een wil de chevy niet :D. Fingers Crossed dat de spuitwerken nu wel naar behoren lopen, succes en laat je niet kennen zou ik zeggen.
Stef.
 
Hey mannen van harte bedankt voor jullie steun
ja het zal wel moeten he alles is er af maar die BMF daar ben ik nog niet met klaar hoor
Marc
 
Ben juist terug van een weekje Luxemburg en was verrast door de tegenslag die je hebt met het spuitwerk.Ik had hem gezien toen je bij me langskwam en ik vond hem gewoon geweldig.Maar ik weet zeker dat u al wat kennende dat hij terug zal schitteren.Het is zoals Stef zegt laat u niet kennen en ga ervoor.Je weet het lakwerk van mijn cobra was ook mislukt maar dat heb je toen toch mooi opgelost.Je zal wel zien hij komt helemaal goed.
Marc S
 
Beste vrienden het noodlot heeft nog maar eens toegeslagen met name tijdens het airbrushen zijn er drie aflopers opgedoken de verf ligt ook niet mooi maar dat krijg ik wel goed met mijn vernis laag , ik ga nu proberen om de lopers weg te schuren in de hoop dat ik er niet door schuur ik hou jullie nog wel op de hoogte
Aan mijn tv en film debuut ben ik nog niet gestart heb nog niet het juiste model en kijk uit voor iets anders misschien ook daarvoor hou ik jullie op de hoogte
grt
Marc
 
Marc, je zou kunnen zeggen dat deze kit je geduld behoorlijk op de proef stelt. Als je het redt om deze in de kwaliteit zoals we van jou inmiddels gewend beginnen te raken af te leveren, dan moet dat een enorme boost voor je zelfvertrouwen zijn!

Een druiper kan gebeuren, heb ik ook wel eens last van.... ehm... nou ja je weet wat ik bedoel :)

Als het met schuren niet lukt (zou toch wel kunnen, wel eerst goed laten uitharden he) dan maar gewoon nog een keer proberen, zou ik zeggen. Laat je door dit kitje niet gek maken, jij bent de baas en niet die kit!
 
Kameraden ik heb goe nieuws en ik heb slecht nieuws
Eerst het slechte ( minder goede ) nieuws dat gaat me hier flink wat uit mijn spaarpot kosten aan B.M.F. want het goede nieuws is hij ziet er terug fantastisch uit blinken in feite nog beter dan ervoor en mannen in 1 en dezelfde kleur ik zal proberen straks wat fotokes te paatsen als ik het nog kan want het is weer een tijdje geleden he
grt
Marc
 
We hadden ook niks anders verwacht van jou Marc dan dat het toch ging lukken ;)
 
Strkjes nog even op jullie honger zitten he hahaha
Marc
 
Gewoonweg prachtig.Mooie glans en geen kleurverschil.Ik heb wel de indruk dat hij nu meer naar het zwarte gaat of vergis ik mij.Maar dat maakt niet uit het is u toch maar weer eens gelukt hij ziet er geweldig uit.
Marc S
 
Beste vrienden bedankt voor uw reactie eindelijk is hij terug zoals ik hem wilde , wat er gebeurt is is voor mij en nog vele andere een groot vraagteken want nu zie ik dat de motorkap wel goed was en de body ( carrosserie ) aan het verkleuren was hoe en waarom zal ik nooit te weten komen maar ok het is nu verleden tijd ( hoop ik )
grt
Marc
 
Laatst bewerkt:
Spiegeltje , spiegeltje aan de wand .... Coachke's Chevy blinkt het meeste van het land ;)

Netjes Marc !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan