Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow Dirkje man dat is schitterend werk zo.doet me sterk denken aan de mercury he;)
Ja zeker Patje zoals ik al zei leer ik ook nog , al viel de kofferscharnier niet echt mee maar goed het is gelukt.

Gr
Dirk
 
Inderdaad zelfs zeer goed gelukt,ik mag hopen dat het mij evengoed gaat lukken he.;)
 
Hopa nieuwe update en helaas nog niet in de lak beetje weinig tijd gehad maar vandaag toch wat kunnen doen.
4ilvu0.jpg
Eerst de hoekjes gedaan staan nu in de plamuur morgen waarschijnlijk schuren.
2ak9z6d.jpg
Kap gepast moest een klein stukje verlengen (zie pijl) ook in de plamuur en nog meer schuren :)
2j121i9.jpg
Die was ik zowat vergeten maar wel heel belangrijk bij zoveel power wil je toch dat je chassis heel blijft en niet tordeerd vandaar deze (zie pijlen) verstevegings buizen
gemaakt van 2mm styreen buisjes ik had eerst 3,2mm maar dat is te dik.
211ksqt.jpg
Even gekeken of de motor er nog in past en dit is geen probleem.
9qigjm.jpg
Rollbar ook gemonteerd een rot klusje alles moet door de zij deuren worden geplaatst net of je een bootje in een fles bouwt ;)
sv2iau.jpg
Toch allemaal goed gekomen.
Nu alles schuren en strak maken en dan eindelijk in de kleur zetten.
tot de volgende update

Gr
Dirk
 
knap gedaan zeg,weer wat bij geleerd he Dirk ;)
 
hey dirk.

ziet er al netjes uit hoor. ben benieuwd naar de lak. doe zo verder kerel..

groeten Jonas
 
is een mooi beestje aan het worden

welke kleur krijgt hij?
 
Rollbar ook gemonteerd een rot klusje alles moet door de zij deuren worden geplaatst net of je een bootje in een fles bouwt ;)

zit je body dan al aan je chassis vast??? ga je nog een plezant werkje aan hebben om het interieur te schilderen hoor.
 
Wow nette bouw hier mannen. En nog een leekvraagje ivm autotechniek, wat gebeurd er eigenlijk met je wagen als je die extra barren er niet zou instoppen?
 
Inderdaad das een goede vraag ,ik denk dat de wagen eerder wat zou gaan vervormen of zo,wil ik ook eigenlijk wel eens weten.
 
Dat noemen ze een rolkooi.

De naam zegt al waarvoor het moet dienen en waarvoor het beschermt.
Trouwens word het een prachtig modelletje.

Johan.
 
Is idd een rolkooi,maar zouden eens willen weten wat er zou gebeuren indien die er niet op dit plastiek model zouden zitten,ben er zeker van dat het op termijn zou gaan doorbuigen.
 
Ok mensen bedankt voor de leuke reactie's en ja het chassis zit al vast op de carrosserie maar dat moest wel om de instapjes netjes te krijgen.
Interieur kan ik wel bij doordat de deuren open kunnen en de ramen er nog niet inzitten.
Kwestie rollbar het woord zegt het al mocht je in een slip komen (met zoveel vermogen kan een auto raar reageren) en op je dak landen dan blijft je hoofd heel plus het maakt de auto stijver en zoals ik al zei torderen ( verdraaien van het chassis)gaat dan niet meer zo makkelijk.
Hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn mag nu naar mijn werk (joepie :( haha:) ).

Gr
Dirk
 
Jaja vandaag weer bezig geweest schuren primer spuiten.
primkap.jpg
primecar.jpg
en weer schuren en de laatste laag primer.
afplak.jpg
de lijn afplakken zodat de boven kant in de kleur kan worden gezet.
color5.jpg
color4.jpg
color3.jpg
color2.jpg
color1.jpg

Mooi rood is niet lelijk :)
Nu de gele kleur nog en de zwarte blokken dan het geheel aflakken.

Ik hou jullie op de hoogte

Gr
Dirk
 
ziet er goed uit ,,,, ik ben benieuwd naar je totaal patroon ....
 
Sjonge maatje dat is em he,wat mooi al zeg.Dit wil ik voor geen geld missen dus dat word echt volgen tot het einde.;)
 
Hoi hoi,
Nou de gele kleur zit er ook op :)
twotone.jpg
Afplakken en spuiten maar.
col3.jpg
col2.jpg
col1.jpg
En het eind resultaat.
checkerbe.jpg
En de checkerd graphic.
Die moet ik nog uitmeten en op decalpapier printen,
dan de decal erop plakken en het geheel in de blanke lak zetten.

Later meer.

Gr
Dirk
 
Ja hoor ik zei het al he dat is em gewoon ,great update maatje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan