Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de laatste update voor vandaag.
Ik heb de decal even op gewoon papier geprint beetje uitgesneden en kijken of het past.
decaltest1.jpg
Past aardig ik heb de reverentie foto erbij gehouden om te zien waar de decal precies begint en eindicht zoals je ziet mot ik nog het een en ander aanpassen de zwartestreep moet gelijk met de rode lijn lopen dat doet ie nog niet echt
decaltest2.jpg

Morgen ga ik printen en de decal's plaatsen (zit te denken om mijn naam aan de bestuurderskant te plakken :) ).

Gr
Dirk
 
Ok heren we gaan het doen ik ga morgen een paar leuke font's zoeken en zal mijn naam er op zetten
Lijkt het toch een beetje of ik er zelf in rij ;)

Gr
Dirk
 
Inderdaad je kan dat zo interpreteren maatje,maakt ook meteen een uniek stuk ervan snap je. Daarom ook dat ik mijn hotrod dus ook doomrod heb genaamd.
Patje.
 
Inderdaad je kan dat zo interpreteren maatje,maakt ook meteen een uniek stuk ervan snap je. Daarom ook dat ik mijn hotrod dus ook doomrod heb genaamd.
Patje.
Inderdaad Patje zo blijft het toch je eigen project en iedereen ziet meteen dat je het zelf gemaakt hebt.

Gr
Dirk
 
Het geeft je wagen meteen de uniekheid,en heb je het gevoel dat jij alleen de bedenker was van de aanpassingen die je dan deed.
 
Update gisteren de decals gemaakt en vandaag erop zetten alvast een kant gedaan.
decalfinished.jpg
Eerst weer het bekende printen lak erop netjes uitsnijden ik heb deze keer voor wit decal papier gekozen.
Het inkt dekt beter op wit dan transparant en aan gezien de achterzijde toch wit is maakt het niet uit alleen de voorzijde het rood loopt over naar geel en van geel een overloop naar wit daar moest ik dus de witte blokjes uitsnijden.
paintfinish.jpg
Dit is het resultaat.
Nu de andere zijde en dan mijn naam erop :) dan kan die in de blanke lak.

Later meer

Gr
Dirk
 
Jaja dat is echt het einde he,wat een weergave zeg maatje,lijkt echt op die van de foto.
Patje.
 
ziet er goed uit ...... ga je het nu extra lak erover doen ??
 
ziet er goed uit ...... ga je het nu extra lak erover doen ??
Ja Bubblegum er komen nog wat laagjes blanke lak overheen ook nog tussen schuren om het geheel mooi glad te maken.

Gr
Dirk
 
Dit word een knaller Dirk.
 
Dirk da's hier toch een knap staaltje knippen, plakken, schilderen en bouwen ze!!
 
Mooi staaltje decalwerk. Interessant om te volgen Dirk.

Christophe
 
Hoe ben je te werk gegaan om de decals in het juiste formaat te krijgen/meten?
Want er zit toch een buiging/kromme in de body, dus kun je niet zomaar rechtoe/rechtaan gaan printen.

Maar het resultaat vind ik verbluffend.
Klopt helemaal er zit best wel wat meet werk in maar het is niet zo moeilijk als het lijkt .
In de meeste tekenprogramma's kun je een tekening zijn afmeting veranderen dit kan in pixels , schaal , inches en centimeters na dat ik de graphic heb gemaakt en de afmeting heb gegeven die ik heb opgemeten print ik een normaal papieren voorbeeld die knip ik uit en dan pas ik hem op het model.
de buiging en kroming krijg je wel goed ik gebruik daar Microscale Micro Set voor
http://www.modelbrouwers.nl/shop/catalog/microscale-micro-set-p-414.html
werkt goed wel even de gebruiks aanwijzing doornemen en desnoods even oefenen met een decal die je toch niet gebruikt succes verzekerd.

Gr
Dirk
 
Hoi Dirk,ja man ik ben aan het sukkelen zenne,maar jij blijkbaar niet he,wat een update zag ik al zeg.;)
Patje.
 
Waar ben je mee aan het sukkelen Patje mischien kunnen we helpen?

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan