Hoofdsponsor

1/24 Buick GSX 1970 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooi resultaat Stef!

En kudos voor het uitproberen (en slagen!).
 
@ Roy: bedankt voor het compliment en de waardering, een wash is voor de eerst keer zeker niet makkelijk dat heb ik ondervonden.

@Marc: Is inderdaad een heel andere auto, lijkt meteen realistischer door 2 kleine details. Thnx voor het compliment.
 
attachment.jpg

attachment.jpg

Het is inderdaad een heel verschil in realisme. De tweede lijkt veel echter.

Misschien nog eens de sierlijsten rondom de grilles oppoetsen, dan wordt het nog mooier. Daar lijken nu nog wat vingerafdrukken te zitten.


attachment.jpg

attachment.jpg

Ook dit ziet er, vind ik, veel beter uit.

Wat ook helpt, is dat je de foto's lager hebt genomen. Alom, klasse.
 
Ziet er geslaagd uit en goede aanpassingen met de wash en geschilderde velgen.
Wat je vlammen die zien er voor een eerste poging zeker niet slecht uit, misschien als je het nogeens Zal doen de vlammen iets langer door laten lopen. En inplaats van afplakken een template maken met Friskfilm, dit is een zelfklevende transparante masking film.

Ik heb het op dit fordje gebruikt voor mijn ghost flames, voordeel is betere rondingen in je vlammen nadeel is wel wat werk om de vlammen uit te snijden :)

e6a5e85b5dacae28676cb81bffd5c022.jpg

Dit was een simpel Snaptite kitje zo uit de doos om de vlammen uit te proberen.
 
Mooi model geworden.
Da wash op de gril is direct een meerwaarde.
 
Stef hoe meer ik kijk hoe meer ik weer die American Style begin te krijgen ik kan niet genoeg krijgen hoe dat jij op korte tijd zoiets in elkaar hebt gestoken en met succes
Ik ga nog 1 ding toevoegen weer niks negatief daar hou ikzelf ook niet van , maar ik ben vanaf de Chevy ook geleerd dat het chroom in zo een doos oogverblindend is maar komt niet echt natuurlijk over zeker bij mijn bouwen ik vind het net ietsje te van het goede daarom wil ik even dit punt nog aan halen voor in de uw toekomst gerichte bouwen , ik ga ook vanaf nu altijd alle chroom eraf doen en met alclad chroom werken man dat geeft toch weer dat kleine tikkeltje meer aan uw toch al zo knappe werk vele onder ons hier zullen dat ook beamen als je er werk van maakt dan straalt het werkelijk echter uit en bij onze Amerikaantjes is nu eenmaal veel van die bling bling het is niet goedkoop maar is ten volle 100% zijn geld waard mooie zwarte blinkende onderlaag en 2 of 3 zeer dunne laagjes onverdund van dat spul erop en je ziet zo de chroomlook verschijnen en weet wat er ook nog is als de chroom eraf is zijn de onderdeeltjes veel mooier slanker en behandelbaar ik zeg maar wat flash of een gietfoutje herstellen of een braampje weg doen dat kan nu wel maar met die dikke laag chroom moet of kan niet te veel doen
Beste Stef ik geef u maar een tip hoor dat wil niet zeggen dat je direct weer alles moet gaan afbreken he maar denk er eens over voor een volgende keer he
Verder heb ik niks aan te merken voor een herstart vind ik dat je hier wel een enorm stukje kunst hebt laten zien
Grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan