Hoofdsponsor

1/35 BOBIK BA-64(r) RED ARMY, WW2. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man man... en daar sta je dan met je mond vol tanden hé.
Die close up op pagina 7 is net een foto van het 1/1 voertuig. :O

Geen zin om 's een 1/6 Tiger te komen verweren, Guy? ^^


Droop
 
hier al een paar keer komen kijken, en weet niet wat meer geschreven dan: prachtig....
 
Michel, dat valt wel mee hoor. Veel magazines doorlezen, zoeken naar je eigen stijl, en vooral ontdekken hoe simpel veel technieken zijn. De whitewash techniek is even aftasten maar eens je dit gedaan hebt ligt de weg open voor erg veel modelbouwplezier.

Droop, je moest eens weten hoeveel schrik ik daarvoor zou hebben, vandaar mijn bijna grenzeloos respect voor jouw werk. Als Mig J. al zegt dat het afwerken van een KVII in de schaal 1/16 alvast een heel ander paar mouwen is dan gewoon 1/35!

Silenoz, bedankt, toch begon ik er met een klein hartje aan, je mag dat gerust van mij aannemen.
 
WOW WOW WOW.
hier word weer het onderste uit de kan gehald zo te zien.
Ziet er weer schitterend uit Guy.
 
Ik neem het dingetje wel serieus Camaro, het project duurt daarom langer dan ik eigenlijk had ingecalculeerd...

Een beetje begonnen aan de wielen, ik moet nog tamelijk wat punten gaan voor het acceptabel wordt maar ik heb alvast een slechte foto van de werken :

44-2.jpg

Groeten !
 
Hoi jongens, vandaag even kunnen werken aan heel lichte schade bij randen, hoekjes...

SDC11516.jpg

G.
 
da's mooi Guy... en zeker al goed geslaagd met die extra verwering, wat je allemaal kan verwezelijken met wat geduld.. en oefening.

gr m
 
Stilaan wordt het echt fijn tunen maar dat is het leuke aan de hobby.

De turret is bijna klaar.

46-2.jpg

Inslagen van lichte wapens, eentje voorzien van wat roestsporen.

47-2.jpg

De knalpot kreeg al een beetje een roestig uitzicht (acryl basis), met wat resten van een W/W (enamel, beschermd door Clear), en een vuil washke. Er volgen nog bewerkingen maar da's voor later.

48-2.jpg

Groeten van G.
 
Laatst bewerkt:
Hola ben even niet komen kijken en ik zie hier nu weer iets prachtig staan.
Mooi werk met die camo ik kijk uit naar de rest.

Mark
 
Zoals we het steeds gewoon zijn ziet dit er weer levens echt uit,verwering komt echt zeer goed tot zijn recht mooi werk vriend...
 
komen er ook restjes w/w op de wielvelgen of zijn die volledig verdwenen ?
Ik had zo een beetje w/w resten rond de bouten in gedachten. Je kan ze misschien aanbrengen dmv een witte pinwasch.
 
Dank mannen, goede opmerking Famo, het is op de wielen allemaal nog wat te braaf, dit krijgt zeer zeker nog mijn aandacht! Met enamelverf ga ik deze w/w nog wat versterken op plaatsen.
 
Een kleine update...

Om alles een beetje in evenwicht te houden was het hoog tijd voor wat aandacht aan het zwarte chassis en de wielkasten, maar ook voor de lower hull.

Eerst heb ik het chassis een paar mistlagen van Tamiya Buff + Flat Earth gegeven als matte basis, dit bracht ik in de wielkasten ook aan omdat dit goede hechting verzekert voor de pigmenten die later nog volgen.

De lower hull heb ik voorzien van een olieverfwash van Napels Yellow + Raw Umber, in verschillende tonen.

SDC11585.jpg

De velgen werden nog wat zwaarder in de w/w gezet. Later foto's.

G.
 
Prachtig Guy,

"Bobby" begint de sporen van inzet te vertonen !

Zul je de spatborden 'vullen' met modder, of enkel met poeders het vuil imiteren ?

Goe bezig, me like, we blijven volgen.

Groeten Rik
 
Tja ,ge hebt zo van die mensen die met kleuren spelen alsof het niets is ...... ;)
 
Rik, de spatborden wil ik niet echt gaan vullen, het zal daar eerder een zanderige, muddy bedoening worden middels het opspatten van pigmentmengseltjes.

Peter, never underestimate the power of washes, mij mag je rustig relativeren. 9)
 
Ik volg in stilte, maar sta steeds verbaasd te kijken naar je resultaten...
Echt bewonderenswaardig, jouw stijl en afwerking...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan