Hoofdsponsor

1/35 BOBIK BA-64(r) RED ARMY, WW2. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je doet gewoon vergeten dat dit plastic modelbouw is GUnit, super!!!
 
Guy, jij hebt echt een te laag zelfbeeld, raar eigenlijk want je wil je telkens jezelf overtreffen, wat voor ons onmogelijk leek maar telkens slaag je erin om het nog beter te doen dan perfect.
 
zucht !!!!!!!! open mond, tranen in de ogen en geen woorden...... wat zal ik goed slapen deze nacht nu ik deze nog even heb meegepikt....

groeten Jonas...
 
Tom, hehe, verslaafd is het woord. Gisteren kreeg ik van het gezin een opmerking over de ongewone drive die ik tegenwoordig heb om te bouwen.

Ratticus, ik weet dat het overkomt alsof ik een laag zelfbeeld heb, maar natuurlijk is dat niet zo. Maar mijn drang naar perfectie tijdens het schilderen en weatheren doet me soms botsen met mijn onvermogen om nét niet te bereiken wat ik vooropstel, dat ervaar ik als zeer frustrerend. En om die gevoelens een stap voor te blijven moét ik gewoon presteren, de enige aan wie ik iets wil bewijzen is mezelf, raar maar waar...

Awel Jonas, ik hoop dat ge dan geen nachtmerries hebt gehad, thanks, dat lees ik graag.

Vorige update was van de rechterflank, de volgende update is er eentje van de afwerking van de linker, meerbepaald de banden kregen hun laatste behandelingen.

56-1.jpg

Ik blijf jullie nog even bestoken met mijn Bad Ass 64B...'t is nog niet gedaan...
 
Mooi werk en ik doe het je niet na hoor.
Ik moet wel zeggen dat je laatste foto mij mee aanspreekt dan de voorafgaande dat zal wel liggen dat de vlakken iets meer krasjes vertonen maar dat kan aan de hoek waaruit de foto`s zijn genomen liggen
 
Zeer knap Guy.
Is een genot om te volgen.
 
Beter dan dit kan niet meer Guy. :35:
Je maakt het je zo wel moeilijk met nog beter te willen doen :D
 
Wat een fijne reacties weer, net wat we nodig hebben voor de final push : een Rode Leger vlag.
 
Hey,

ja Guy, da's meer dan dikke koek zulle, zo'n schoon model, is weeral Kunst met grote "K". ;)
 
Merci Swaken, zoals beloofd hier nu een foto van de Rode Legervlag in de basiskleuren. Gemaakt uit Milliput en plastic rod, fijn ijzerdraad.

Weathering van stok en vlag zelf volgen nog.

SDC11799.jpg
 
Zeg Guy, ge staat hier al te zwaaien met de vlag maar misschien kan je de losse vertikale kant (dus de andere kant dan de "vlaggestok-kant" ) voorzien van een beetje uitrafelingen, het geeft toch weer dat beetje meer é, niet ?
Maar dat zal niet meer gaan zeker daar je milliput al uitgehard is .
 
Mooi gedaan die vlag Guy, maar ik heb eens een vraagje. Ik werk soms ook met Milliput, maar ik vind dat dit niet zo goed gaat. Ten eerste plakt het nogal aan de vingers, en als je het bijvoorbeeld plat rolt om er zoals jij een vlag van te maken plakt het aan de ondergrond (bv. snijmat). En verder krig ik het ook nooit zo mooi glad. Heb je misschien een paar tips hoe jij er mee werkt?
 
Heel mooi gemaakt Guy ik zou misschien de goed raad van Famo overwegen...

Christophe ik gebruik steeds gewone bloem dan werkt het zeer goed en kleeft het niet...
 
het gaat prachtig worden Guy.
voor Christhophe... in de babykamer hebben ze goeie produkten tegen het kleven...talkpoeder...
 
Famo, het is inderdaad Milliput. Ik heb geprobeerd om fijne rafelingen te maken, maar telkens toen ik het resultaat zag, moest ik aan de doodskopvlag van Jack Sparrow denken, vandaar mijn besluit om de vlag quasi gevrijwaard te laten.

Christophe, je kan inderdaad het Milliput veel handiger manipuleren als je babypoeder gebruikt aan de handen, en in dit geval op uw velletje Milliput zelf ook.
Die werd fijn uitgerold tussen een toegevouwen zakdoekje met fijne structuur (en ook die wat van talk voorzien). Kan niet mislopen. Het aanbrengen en draperen met penseeltjes voor de vorm van de plooien is andere koek.

Danny, ik denk wel dat het goed komt, de vlag moet nog geweatherd worden. Ik heb er trouwens ook geen zin meer in om nog eens het gevecht met de elementen aan te gaan (((LOL))).

Mark, en met één bus doet ge gans uw modelbouwloopbaan !
 
Mooie vlag moet ik zeggen en danzij het kleurtje zeker een goede toevoeging aan het model.
 
Dank je Ron, goed dat je het rode bij de basiskleur wel ziet zitten !

Geen blabla meer, maar eindfoto's, en hier is de eerste :

SDC11930-1.jpg

De overige foto's vind je hier :

http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=6433&p=133230#post133230

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de fijne tijd die ik met jullie had in dit topic !

Groeten GUnit, en nu op naar de Dodge en de Comet A 34 !:)
 
Laatst bewerkt:
Is weer een knap schilderwerkje dat hier neergezet hebt.
Dikke duim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan